کد خبر : ۱۷۶۷
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳
کمپانی فورد کما فی سابق به روند به روز رسانی سیستم های دستیار راننده ی خود ادامه می دهد و اخرین اخبار پیرامون این کمپانی از اضافه شدن 6 سیستم پشتیبانی جدید به سیستم های سابق دستیار راننده در خودرو های این کمپانی حکایت دارد.
به گزارش خبرنگار خودروکار؛ یکی از ویژگی های جذاب در بین این سیستم های جدید و پیشرفته کمپانی فورد، اضافه شدن سیستمی مرتبط با پارک از عقب می باشد. در هنگام پارک دوبل به کمک این سیستم، راننده احاطه و کنترل بیشتری بر  خودرو و مکان مورد نظر جهت پارک دوبل در دست خواهد داشت. همچنین  از طریق این سیستم در هنگام ترافیک و ترمز، تمام تحرکات از جمله عبور وسایل و اشیاء از پشت خودرو، توسط سیستم هشدار  به راننده اطلاع داده می شود.


یکی دیگر از  این سیستم های جدید، سیستم اجتناب از برخورد است. این سیستم پیشرفته در خودرو های فورد از طریق رادار و دوربین ، خطر برخورد با موانع، به خصوص وسایل نقلیه ی جلویی  که توقف ناگهانی آنها  همیشه با عدم کنترل خودرو توسط راننده توام می شود، کمتر شده است.

در جدید ترین خودرو های  تولیدی این کمپانی، سیستم هشدار از خروج از جاده و خط میانی جاده نیز با پیشرفت  همراه بوده است.


همچنین چراغ های جلوی خودرو های فورد از این به بعد با بروز رسانی  و پیشرفت همراه شده و در سر پیچ ها که معمولا نور رسانی ناقص است و دید کم همیشه موجب تصادف می شود، دیگر با گسترش یافتن پهنای  نوردهی، این مشکل نیز تا حدودی بر طرف شده است.



ترجمه: فاضل سوری
منبع: منبع: carmedya.com 
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران