کد خبر : ۲۰۱۲۲
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹
انجمن صنفی شرکت های خدمات پس از فروش خودرو به خودروکار خبرداد؛
به اطلاع می رساند هیات دولت ضمن اصلاح آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو وظیفه صدور مجوز و ساماندهی فعالیت تمامی شرکت های امداد خودرو را به وزارت صنعت معدن و تجارت واگذار نموده است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، انجمن صنفی شرکت های خدمات پس از فروش خودرو از فروش با اشاره به آخرین اطلاعیه این انجمن اعلام کرده است: با عنایت به اینکه دستورالعمل شرایط و ضوابط شرکتهای امداد خودرویی درون شهری و برون شهری در شرف تدوین بوده و به زودی ابلاغ خواهد شد، با توجه به موج وسیع تبلیغات شرکت های امداد خودرویی غیر مجاز و فاقد صلاحیت که اغلب با گمراه نمودن مصرف کنندگان از طرق گوناگون منجمله تطمیع مشتریان به فروش کارت های طلایی، فروش کارت امداد و … و تهدید به جلوگیری از تردد خودرو توسط مراجع قضایی و راهور ناجا و … اقدام به کلاهبرداری می‌نمایند، به عموم هموطنان عزیز هشدار داده می شود که به منظور حفظ جان و مال خود عنایت لازم نسبت به تماس های تلفنی، تبلیغات مکارانه و سایر اقدامات متقلبانه این قبیل شرکت های کلاهبردار را داشته و هنگام نیاز به خدمات امدادی صرفاً با شرکت های امداد خودرویی معتبر تماس حاصل نمایند.

 
برای آگاهی مردم شریف ایران اسلامی لوگوی شرکت های امداد خودرویی عضو این انجمن به شرح زیر می باشد.لذا شایسته است عموم مردم ضمن شناخت این علائم پس از مواجه شدن با اینگونه علائم از مرکز پیام شرکت های امداد خودرویی نسبت به استعلام و احراز اصالت آن اقدام نمایند.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
هدائی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۰۸:۲۵
0
0
خیلی به جا ومناسب است که این هشدار های در رسانه های عمومی به اطلاع مردم برسد تا افراد سود جو بهره برداری نا شایست نبرند به عنوان مثال با این خط تلفن به عنوان نمایندگی وزارت صنعت ومعدن اقدام به فروش کارت امداد خودرو ی اجباری می کند. 02133025... لطفا رسیدگی فرمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران