کد خبر : ۲۰۴۱
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲
جدید ترین سری از آئودی S5 با به روی صحنه رفتن در نمایشگاه بین المللی اتوموبیل لس آنجلس به صورت رسمی رونمایی شد.
به گزارش خبرنگار خودروکار؛ خودروی  Audi S5 Sportback    که  منتظر شروع سال 2017 میلادی و حضوری هر چه سریعتر و قدرتمند در  نمایندگی های مجاز فروش است، از نظر طراحی دارای طراحی بدنه ی ناب بوده که بدون شک به دل تمامی خودرو دوستان دنیا خواهد نشست.

Audi S5    شباهت های زیادی با مدل Audi A5 Sportback دارد. در مورد مدل Audi A5 Sportback  باید افزود که  سری جدید آن با  موتور دارای حجم 2.0 لیتر و 4 سیلندری تولید و به فروش خواد رسید و با داشتن چنین پیشرانه ای توانایی تولید قدرتی 252 اسب بخاری و حداکثر گشتاوری 370 نیوتون متری را داراست. نیروی تولید شده توسط پیشرانه ی قدرتمند این خودرو از طریق گیربکس اتوماتیک  S-Tronic به چرخ ها منتقل می شود. Audi A5 Sportback  تنها طرف مدت5.7 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می رسد و به عبارت دیگر دارای شتاب 5.7 ثانیه ای است.

اما درمورد پیشرانه ی آئودی S5  باید گفت که این خودرو در زیر کاپوت خود از پیشرانه ای با حجم موتور 3.0 لیتری ، 6 سیلندری از نوع TFSI بهره می برد. به لطف این پیشرانه ، قدرتی 345 اسب بخاری   در دسترس خودرو قرار می گیرد . این قدرت345 اسب بخاری از طریق  گیربکس 6 سرعته ی اتوماتیک از نوع S-Tronic به چرخ ها منتقل  می شود. شتاب آن نیز 4.5 ثانیه است و از حالت سکون ظرف مدت 4.5 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

Audi S5 Sportback مجهز به سیستم چهار چرخ همزمان محرک (4WD) است. به گفته ی مسئولان کمپانی آئودی، سیستم تعلیق نیز  در  سری جدید S5  با بروز رسانی همراه بوده است.

در ادامه تصاویر سری جدید آئودی S5











ترجمه: فاضل سوری
منبع: carmedya.com
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران