کد خبر : ۲۵۶۸
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
طراح ارشد آئودی، مارک لیشت می گوید: "آئودی A7 با الهام گرفتن از مدل A6 به ما نشان داد که یک سدان چهار در، می تواند دارای یک زیبایی فوق العاده باشد. البته طراحی مجدد این خودرو از روی مدل A6 کار آسانی نیست."
به گزارش خبرنگار خودروکار، بر اساس آنچه که قبلا دیدیم، تیم طراحی آقای لیشت تا کنون در طراحی ماشین هایی که از نظر بصری خلاقانه باشند، موفق بوده اند.

عناصر جدیدی به فضای داخلی این خودرو بر اساس مدل مفهومی Prologue اضافه شده است اما آقای لیشت گفت که فضای داخلی A7 بسیار آوانگارد تر از مدل مفهومی خواهد بود.

این خودرو که در اواخر سال 2017 معرفی خواهد شد و در سال 2018 (تحت عنوان مدل 2019) وارد بازار خواهد شد، بر اساس شاسی MLB Evo شرکت آئودی ساخته خواهد شد. طراحی این شاسی به گونه ای است که حدود 200 پوند از سایر شاسی ها سبک تر است و مدل های A5، A6،  Q5 و Q7 را نیز در آینده پشتیبانی خواهد کرد.

قلب تپنده این آلمانی با وقار یک موتور 2 لیتری است که دارای دو مدل بنزینی و دیزلی است. همچنین آئودی یک موتور 3 لیتری شش سیلندر را نیز به عنوان یک گزینه دیگر برای مشتریانش قرار داده است. به دنبال رسوایی در تست آلایندگی، مدل دیزلی شش سیلندر این ماشین اجازه ورود به کشور آمریکا را ندارد و این در حالیست که این مدل قادر به تولید 400 اسب بخار نیرو است.

 
با این که احتمال پیوستن موتور های 8 سیلندر به تاریخ زیاد است، اما اگر تقاضا برای آن زیاد باشد شاید آئودی آن را در مدل A7 به کار بگیرد.

رقیب های جدی A7، مرسدس بنز CLA و بی ام دبلیو سری 6 خواهد بود. همه این 3 خودرو یک هدف را دنبال می کنند: ماشین های زیبا با کارایی و توانایی های زیاد.



انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران