کد خبر : ۲۵۷۷
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
شجره‌نامه خودروها و برندها؛
تویوتا قصد دارد با هدف قرار دادن بازارهای نوظهور برای فروش خودروهای کامپکت ارزان قیمت، دایهاتسو را به یک برند جهانی تبدیل کند
به گزارش خودروکار، کمپانی تویوتا که به تازگی به دنبال توسعه بخش‌های مربوط به خودروهای پاک است و همکاری تویوتا با سوزوکی نیز از جمله این اقدامات محسوب می‌شود. هر چه پیش می‌رویم،تویوتا قدم جدیدی برای هرچه بیشتر کردن فعالیتش بر روی خودروهای الکتریکی برمی دارد.


تویوتا،لکسوس و دایهاتسو چه می‌کنند

تویوتا

سال تاسیس: 1937

به گزارش گروه خودروی عصر ایران به نقل از "ویچ‌کار"، تویوتا محبوب‌ترین برند خودرو در استرالیاو کشورهای این حوزه است. سال‌هاست که رتبه این خودروسازی در میان 3 جایگاه برتر خودروسازان جهان قرار گرفته و فولکس‌واگن و جنرال موتورز اصلی‌ترین رقبای تویوتا هستند. در ژانویه 2016 نیز به عنوان بزرگترین خودروساز جهان معرفی شد و هر ساله میزان فروشش افزایش می‌یابد. در سال 2015 به تنهایی 17 میلیون خودرو را در جهان فروخت و در بازارهیبریدی‌ها یک پیشرو محسوب می‌شود.


لکسوس:

سال تاسیس: 1989

در اواخردهه 80 میلادی تاسیس شد و بنا را بر ساخت لوکس‌های تویوتا گذاشت. امروزه لکسوس به برندی بین‌المللی تبدیل شده، که به‌عنوان بزرگترین تولیدکننده اتومبیل‌های سفارشی و خاص، در کشور ژاپن شناخته می‌شود. این شرکت در حال حاضر تولیدات خود را در ۷۰ کشور جهان عرضه می‌کند.


دایهاتسو:

سال تأسیس: 1907

نامی جدید زیر چتر بزرگ تویوتا محسوب می‌شود. این شرکت به لحاظ تولید خودروهای سایز کوچک و نیز خودروهای آفرودی، مشهور شده است. تویوتا قصد دارد با هدف قرار دادن بازارهای نوظهور برای فروش خودروهای کامپکت ارزان قیمت، دایهاتسو را به یک برند جهانی تبدیل کند و به همین دلیل ساخت خودروهای کوچک در سال‌های اخیر در این خودروسازی رشد پیدا کرده است.


منبع: عصر ایران

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۵/۰۹/۲۶ - ۲۰:۲۰
0
0
ما بدبختيم
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران