کد خبر : ۲۶۰۰
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰
دو مدل خودروی جدید به ناوگان پلیس ایتالیا اضافه شد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، یکی از  خودرو های اختصاص یافته به آکادمی پلیس شهر رم، جیپ رنگید (Jeep Renegade)  است. این خودروی  تولید شده برای ناوگان پلیس ایتالیا از پیشرانه ای توربو دیزل چهار سیلندری و همچنین از سیستم چهار چرخ همزمان محرک (4WD) بهره می برد. پیشرانه ی جیپ رنگید با حجم 2.0 لیتری توان تولید قدرت 120 اسب بخاری است.


 
دیگر خودروی پلیس جدید ملحق شده به  ناوگان پلیس ایتالیا به کمپانی آلفا رومئو تعلق دارد.  آلفا رومئو جولیتا (Giulietta) با دارا بودن قدرتی 280 اسب بخاری از ماه آینده به دیگر خودروی آلفا رومئو پلیس ناوگان پلیس ایتالیا یعنی جولیا خواهد پیوست.
 


اضافه شدن این دو خودروی جدید به ناوگان پلیس ایتالیا در حالی است که همه ی دنیا  پلیس ایتالیا را با خودروهایی پلیس لامبورگینی اش می شناسند و این کمپانی لامبورگینی است که معمولا مسئولیت ارائه ی خودروهای کارآمد برای نیروی پلیس ایتالیا را بر عهده دارد. از خودرو های  لامبورگینی که در ناوگان پلیس ایتالیا استفاده می شود، می توان به لامبورگینی هوراکان و لامبورگینی گایاردو اشاره کرد. و هم اکنون لامبورگینی هوراکان با حداکثر سرعت 321 کیلومتر در ساعت به تعقیب و گریز گروه های مافیایی می پردازد.

در ادامه تصاویر دیگری از این دو خودروی جدید پلیس را می بینید.





 



مترجم خودروکار: فاضل سوری

منبع: otohaber.com.tr


انتهای پیام/

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۱:۴۴
0
0
با درود خدمت نویسنده محتنرم، خودروهای آلفارومئو ده ها سال است که ستون اصلی خودرویی پلیس و ژاندارمری ایتالیا را تشکیل داده و دیرینگی اش بسیار بیشتر از خودروی پلیس لامبورگینی می باشد، خودروی های لامبورگینی در همه مدل هایشان بخاطر بهای بالا به شمارگان بسیار کمتر نسبت به خودروهای آلفارومئو پلیس، فقط مأموریت های ویژه در بزرگراه ها را انجام می دهند، البته ناگفته نماند ماشین های آلفارومئو از بهای میانگین بیشتری نسبت به دیگر اتوموبیل های ایتالیایی مانند فیات و لانچیا برخوردارند ولی بدنه اصلی ناوگان پلیس ایتالیا را از دیرباز تشکیل می داده اند. اگر فیلم های قدیمی ایتالیایی مربوط به دو دهه 1960 و 1970 را به یاد آورید بطور حتم گفته بنده را تصدیق خواهید نمود. با سپاس.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران