کد خبر : ۲۷۰۵
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹
مدیرعامل شهرآفتاب:
نمایشگاه خودرو تهران در مساحتی بالغ بر 50 هزار متر مربع و با حضور شرکتهای داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، سید محمد سیدی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب در نشست خبری خود با خبرنگاران در مورد برگزاری نمایشگاه خودرو تهران گفت: نمایشگاه خودرو شهر آفتاب از 26 تا 30 بهمن برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: نمایشگاه خودرو امسال در 50 هزار متر مربع برگزار می شود و شرکت‌های خارجی از 10 کشور جهان همچون رنو، کیا موتورز، میتسوبیشی، تویوتا، بی.ام.دبلیو، نیسان و... در نمایشگاه خودرو شهر آفتاب شرکت دارند.

سیدی در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد علت عدم حضور شرکتهای بزرگ دولتی در نمایشگاه خودرو تهران گفت: هنوز به طور قطعی ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو اعلام نکرده اند که در نمایشگاه حضور نخواهند داشت و ما همچنان به دنبال حضور حداکثری شرکتها در این نمایشگاه هستیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار خودروکار مبنی بر گله برخی از شرکتهای خودرویی از هزینه بالای حضور در این نمایشگاه گفت: در ابتدا تعرفه های ارسالی برای حضور شرکتها کمی بالا بود که ما برای حضور حداکثری شرکتها در این رویداد، تعرفه ها را تعدیل و مجدد ارسال کردیم، چراکه درآمد زایی در اولویت ما نیست و ما بیشتر به دنبال حضور گسترده و تاثیرگذاری مثبت این نمایشگاه هستیم.

ناگفته نماند سیدی قول داد تعرفه هایی که برای حضور شرکتهای خودرویی در نمایشگاه خودرو ارسال شده است را در اختیار رسانه ها قرار دهد.

مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب همچنین از آمادگی کامل این مجموعه برای برپایی هرگونه نمایشگاه داخلی خبر داد و خاطر نشان کرد: فضای مناسبی برای برپایی همه گونه نماشگاه در مقیاسهای مختلف تهیه و آماده شده و ما برای برپایی تمامی نمایشگاه های داخلی اعلام آمادگی می کنیم.

گفتنی است در این نشست نمایندگان هیئت اتومبیل رانی و موتورسواری نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/


نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران