کد خبر : ۳۶۱
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۵:۳۶
معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی تهران گفت: از ابتدای سال جاری بالغ بر ۲ هزار تاکسی مدرن و معمولی نوسازی شده است که در صورت همکاری بانکها امیدواریم روند نوسازی در سال جاری ادامه داشته باشد.
به گزارش خودروکار، ابراهیمی معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی شهر تهران در گفتگو با  خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: هر ساله بالغ بر 4 هزار تاکسی به سن فرودگی می رسند و اگر در سال 4 هزار تاکسی هم نوسازی شود عدد 17 هزار تاکسی فرسوده هیچ تغییری نمی کند.

وی افزود: از ابتدای سال جاری بالغ بر 2 هزار تاکسی مدرن و معمولی نوسازی شده است که در صورت همکاری بانکها امیدواریم روند نوسازی در سال جاری ادامه داشته باشد.

معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی شهر تهران، بیان کرد: در حال حاضر خودروهای تولید داخل که تحویل تاکسیرانان در طرح نوسازی شده سمند EF7 ، پژو 405 و آریو تاکسی است که آریو تاکسی یک خودرو با استاندارد های روز دنیا محسوب شده و دنده اتوماتیک است.

ابراهیمی در پایان عنوان کرد: خودروهای مدرن در ناوگان تاکسیرانی به 800 دستگاه رسیده است که این تاکسی ها هیوندا اکسنت، تویوتا کمری و رنو است.





منبع: باشگاه خبرنگاران



انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران