کد خبر : ۳۶۹۹
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵
اخیرا صحبت های زیادی درباره یک نسل جدید در بین خودرو های "ب ام و" یعنی سری X7 شنیده ایم. از عکس های منتشر شده از این مدل احتمال می رود که این خودرو آلمانی بخواهد با رقبایی همچون بنتلی رقابت کند. اما اخبار بیشتری نیز در این رابطه منتشر شده است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، به نقل از مجله Autocar انگلستان، "ب ام و" علاوه بر پیشرانه های بنزینی، این خودرو را در مدل های هیبریدی نیز عرضه خواهد کرد. اخیرا منابع معتبر پیش بینی کرده بودند که این خودرو دارای دو گزینه شش و یا هشت سیلندر خواهد بود و با حجم موتور 3 لیتری در مدل 30d و 4.4 لیتری در مدل های 40d و 50d به بازار خواهد آمد.



پیشرانه های سری هیبریدی آن می تواند بسیار شبیه آن چیزی باشد که در مدل 740 این شرکت استفاده شده است، یعنی یک موتور 2 لیتری به همراه دو موتور برقی و دو توربوشارژ که دارای 4 سیلندر و 16 سوپاپ است و قدرتی معادل 255 اسب بخار را تولید می کند.

ایان رابرتسون، مدیر مسئول بخش فروش و بازاریابی "ب ام و" سال گذشته اعلام کرد که این خورو برای فروش در بازار چین، آمریکا و انگلستان در نظر گرفته شده است. این کمپانی قصد دارد تا این خودرو را به یکی از پرچمداران خودرو های لوکس خودش تبدیل کند با امکاناتی بیشتر از سدان سری 7 خود.


مترجم خودروکار: مازیار جعفریه
منبع: BMW Blog

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران