کد خبر : ۳۹۳۳
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴
میزان تولید خودرو در کشور انگلستان در سال گذشته ی میلادی با ثبت افزایشی 8.5 درصدی، به بالاترین میزان در 17 سال گذشته رسید. بر اساس اعلام انجمن تولید کنندگان خودرو (SMMT)، سال گذشته در انگلستان میزان تولید خودرو درمقایسه با سال 2015 میلادی با افرایشی 8.5 درصدی به مرز 1.7 میلیون دستگاه خودرو رسیده است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، میزان صادرات خودرو به دیگر کشور ها نیز در مقایسه با سال 2015 میلادی با 10.3 درصد افزایش به 1.35 میلیون دستگاه رسیده است. همچنین طبق اعلام انجمن تولید کنندگان خودرو (SMMT) میزان صادرات خودرو از انگلستان به دیگر دیگر کشور های اتحادیه اروپا، سال گذشته در مقایسه با سال 2015 میلادی با 7.5 درصد افزایش به 758 هزار و 680 دستگاه خودرو و صادرات خودرو از انگلستان به ترکیه، که 3.1 درصد کل صادرات انگلستان را شامل می شود نیز در سال 2016 میلادی نسبت به  سال 2015، با 17.4 درصد افزایش به 41 هزار 865 خودرو رسیده است.


«مایک هاوز» رئیس انجمن تولید کنندگان خودرو انگلستان، ضمن اعلام آمار و ارقام فوق، از تاثیر سوء خروج انگلستان از اتحادیه اروپا بر صنعت تولید خودرو این کشور سخن به میان آورد و تاکید کرد که در صورت  عدم جدایی انگلستان از اتحادیه اروپا ، حتی میزان تولید خودرو در انگلستان می توانست فراتر از این ها باشد.



مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع:  otohaber.com.tr

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران