کد خبر : ۴۱۳۶
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۶
خودروکار بررسی کرد؛
این خودرو قبلا تحت نام "هیوندای جنسیس" تولید می شد اما پس از تصمیم این کمپانی برای فروش خودرو های لوکس، نام هیوندای از این برند حذف گردید و این خودرو تحت عنوان "جنسیس" به فروش خواهد رسید.
به گزارش خبرنگار خودروکار، مدل G80 یک هیوندای معمولی نیست اما آیا این برند به اندازه کافی خاص است که توانایی رقابت با همتا های آلمانی، ژاپنی و آمریکایی خودش را داشته باشد؟



در نگاه اول، این خودرو توسط جلو پنجره بزرگ خودش توجه شما را به خودش جلب می کند. پنجره ها و سقف کم ارتفاع به این سدان کره ای ظاهری اسپرت می دهد. مجموعا این خودرو ظاهری بسیار جذاب دارد. اما از نظر اصالت در طراحی هنوز کم و کاستی هایی دارد. به عنوان مثال می توان گفت جلوپنجره و daylight های آن کمی شبیه آئودی است. اما دوستان شما با دیدن این خودرو متوجه می شوند که این یک محصول لوکس است حتی اگر هیچ شناختی از برند آن نداشته باشند.



این خودرو دارای 2 تیپ است. یکی دارای پیشرانه 3.8 لیتری شش سیلندر و قدرتی معادل 311 اسب بخار و دیگری دارای یک موتور 5 لیتری هشت سیلندر و قدرت 420 اسب بخار است. هر دوی آن ها دارای جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک هستند.

شاید این خودرو به نظر اسپرت بیاید اما حقیقت امر این گونه نیست. بیشتر تمرکز سازندگان G80 بر روی نرمی و لذت رانندگی بوده است. این کمپانی قصد دارد تا یک مدل اسپرت با پیشرانه 3.3 لیتری شش سیلندر 2 توربوشارژ تولید کند که قدرتی معادل 365 اسب بخار داشته باشد.




اگر بخواهیم عادلانه بگوییم، G80 به عنوان یک خودرو اسپرت به بازار عرضه نشده است بلکه یک خودرو لوکس است که قصد دارد مسافرانش را از سفر با آن راضی نگه دارد.



اتاق بی سر و صدای این خودرو تنها ویژگی جذاب این خودرو نیست. طراحی فضای داخلی آن بسیار ساده و زیباست. در قسمت داشبورد یک صفحه نمایش 9.2 اینچی لمسی قرار داده شده است. جنس چوب و مواد به کار رفته در ساخت اتاق این خودرو از مرغوب ترین آن هاست.

اگر به دنبال یک سدان لوکس با امکانات قابل توجه و قیمتی مناسب هستید، جنسیس G80 همان چیزیست که شما به دنبال آن هستید.








مترجم خودروکار: مازیار جعفریه
منبع: Digital Trends

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
كوروش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۷:۲۳
0
0
اين هم ما ايرانيان نمي تونيم سوار بشيم
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران