کد خبر : ۴۲۱۹
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰
"خودروکار" گزارش می دهد؛
کمپانی مازراتی طی اطلاعیه ای، سه مدل از خودرو های خود را به دلیل بالا بودن احتمال آتش سوزی در آنها، به نمایندگی هایش فراخواند.
به گزارش خبرنگار خودروکار، آخرین اخبار پیرامون کمپانی مازراتی، از فراخوان این خودروساز لوکس ایتالیایی برای  40 هزار دستگاه از خودروهای خود حکایت دارد.


کمپانی مازراتی طی فراخوانی در امریکای شمالی، 39 هزار و381 دستگاه از خودرو های تولیدی اش  که شامل سه مدل  Quattroporte، Ghibli و Levante می شود، را برای رجوع به  نمایندگی های مازراتی فراخواند.


علت این فراخوان دو نقص مهم در این مدل ها که ممکن است باعث ایجاد خطر آتش سوزی شود، اعلام شده است. طبق اعلام متخصصان این کمپانی احتمال آتش سوزی در هنگام تنظیم صندلی های الکتریکی جلو در این مدل ها وجود دارد. بر اساس اسناد ارائه شده توسط اداره امنیت و ترافیک بزرگراه های ایالات متحده، این ایراد اساسی که احتمال آتش سوزی در خودرو های مازراتی را افزایش داده است، مدل های Quattroporte، Ghibli و Levante را در بر می گیرد که در بین سال های 2014 تا 2017 میلادی تولید و به فروش رسیده اند.


این کمپانی ایتالیایی پیش از این نیز 10 هزار و 879 دستگاه خودرو که شامل مدل های تولید شده ی Quattroporte و Ghibli در سال های 2014 و 2015 میلادی  می شود، را به سبب نشت مخزن سوخت فراخوانده بود.


از آنجایی که کمپانی مازراتی متعلق به گروه خودروسازی فیات کرایسلر است، این سومین فراخوان این گروه خودروساز در سال گذشته و ابتدای سال جدید میلادی به شمار می رود.


مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: carmedya.com

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران