کد خبر : ۴۳۱۳
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
خودروکار بررسی کرد؛
خودرو های مدل یاریس کمپانی تویوتا که نماینده ی خودروهای کلاس مینی این کمپانی به حساب می آیند، در سال 2017 میلادی با بروز رسانی های جدید راهی بازار های خودروی جهان خواهند شد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، فیس لیفت نسل سوم تویوتا یاریس در سال جدید میلادی  توسط تویوتا معرفی شد که شامل  900مورد بروز رسانی است و در طراحی، عملکرد و امنیت این خودرو تغییرات و پیشرفت های زیادی مشاهده می شود.


یاریس از نظر طراحی بدنه، به لطف تغییرات ایجاد شده در سپر های جلو و عقب، نسبت به سابق ظاهری اسپورت تر به خود گرفته است. از دیگر تغییرات ایجاد شده در ظاهر تویوتا یاریس 2017 می توان به چراغ های جلو جدید، طراحی جلو پنجره متساوی الساقین شکل و چراغ های ترمز LED اشاره کرد. همچنین در تویوتا یاریس 2017 ، دو گزینه رنگ جدید به نام های« آبی هیدرو» و« قرمز توکیو» نیز برای خریداران در دسترس خواهد بود.


از ویژگی های داخلی خودرو نیز باییستی به  صفحه اکران 4.2 اینچی، فرمان سه پره، دریچه های هوای پروانه ای شکل و آبی روشن بودن روشنایی محیط داخلی اشاره کرد.



بزرگترین تغییر در  تویوتا یاریس 2017 نسبت به مدل های سابق، در زیر کاپوت آن رخ داده است. موتور 1.33 لیتری نسل دوم یاریس، جای خود را به موتور اتمسفریک 1.5 لیتریِ چهار سیلندر که توانایی تولید 111 اسب بخار قدرت و گشتاوری 136 نیوتون متری را داراست، داده است.



مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: carmedya.com

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران