کد خبر : ۴۷۳۰
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷
گزارش «خودروکار» از نمایشگاه خودرو ژنو (11)
اِسکودریا کامرون گلیکن هاوس (Scuderia Cameron Glickenhaus) اولین خودرو خودشان به نام SCG003S را که سریع ترین خودرو شهری است در ژنو به نمایش خواهد گذاشت.
به گزارش خبرنگار خودروکار، این خودرو پیست نوربررینگ را در 6:30 دقیقه پیمود و این زمان 27 ثانیه کمتر از رکورد پورشه 918 است! گفته می شود که این خودرو با داشتن تنها 700 کیلوگرم وزن سریع ترین خودرو شهری در دنیا محسوب می شود.


این دست ساز ایتالیایی که در کارخانه ای به اسم (Manifattura Automobili Torino) ساخته می شود، دارای یک پیشرانه 4.4 لیتری هشت سیلندر دو توربوشارژ است که قدرتی معادل 800 اسب بخار تولید می کند و در زیر 3 ثانیه از صفر کیلومتر به صد کیلومتر بر ساعت می رسد. حداکثر سرعت آن 350 کیلومتر بر ساعت است و مجهز به یک جعبه دنده 7 سرعته و همچنین پدال شیفتر است.


تمامی قسمت های بدنه از فیبر کربن ساخته شده است. این شرکت به منظور ساختن سریع ترین خودرو داخل شهری بسیاری از قطعات را به طور سفارشی برای این خودرو ساخته است.

با وجود تمامی امکاناتی که در این ماشین به کار رفته است، فضای داخلی این خودرو به صورت کاملا ارگونومیک طراحی شده است، یعنی طوری که سرنشینان به راحتی بتوانند به تمامی امکانات خودرو دسترسی داشته باشند. از جمله این امکانات حالت های مختلف رانندگی، تنظیمات صندلی و ... است.

این خودرو دارای 3 صفحه نمایش است و همچنین یک کنسول مرکزی که مواردی از جمله تنظیمات سیستم تهویه، چراغ ها، قفل مرکزی و غیره از آن قسمت تنظیم می شود.

قیمت این خودرو هنوز تعیین نشده است اما پبش بینی ها همگی قیمت های میلیون دلاری را برای این خودرو تخمین می زنند.






مترجم خودروکار: مازیار جعفریه
منبع: carscoops.com

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران