کد خبر : ۴۹۳۲
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳
گزارش «خودروکار» از نمایشگاه خودرو ژنو (20)
رنو کپچر، پرفروش ترین کراس اوور حال حاضر اروپا، با فیس لیفت جدید در نمایشگاه ژنو حاضر خواهد شد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، کراس اوور شرکت رنو  که در حال حاضر پرفروش ترین خودروی کلاس B اروپا به حساب می آید، با پشت سر گذاشتن تغییرات و با فیس لیفتی جدید در نمایشگاه بین المللی خودرو  ژنو در معرض نمایش قرار می گیرد. رنو کپچر که با استقبال چشمگیری در اروپا مواجه شده است، در سال 2016 میلادی آمار فروش 215 هزار 670 دستگاه را پشت سر گذاشت تا در رده‌ی اول پرفروش ترین کراس اوور های اروپا قرار بگیرد.


رنو کپچر بروز شده، در تاریخ 7 مارس به صورت رسمی در نمایشگاه خودرو ژنو رخ نمایی می کند. کپچر جدید که با تغییرات در طراحی بدنه و به روز رسانی داخل کابین همراه بوده است، خود را برای تداوم صدر نشینی در اروپا آماده می کند.


شرکت رنو خصوصیات نسخه‌ی قبلی کپچر که سبب فروش بالا و استقبال از آن شده بود را در فیس لیفت جدید کپچر نیز حفظ کرده است. از این خصوصیات باید به دو رنگ بودن بدنه اشاره کرد. البته این ویژگی کپچر در فیس لیفت جدید تقویت و متنوع تر شده چرا که گزینه های رنگ  نارنجی و آبی اقیانوسی برای بدنه و گزینه ی رنگ خاکستری برای سقف در دسترس خواهد بود. به لطف اضافه شدن این رنگ ها، مشتریان می توانند خودروی مد نظرشان را از میان 30 ترکیب رنگ متفاوت انتخاب کنند.

همچنین کپچر 2018 در بخش داخل کابین، 6 تریم با  رنگ های عاجی، آبی اقیانوسی، قرمز،کاراکل، کروم روشن و کروم کلاسیک را به مشریان ارائه خواهد داد.


در مورد پیشرانه کپچر 2018 باید گفت که  با نسل قبلی تفاوتی ندارد و  همچنان با پیشرانه های 3 سیلندر 0.9 لیتری  و 4 سیلندر 1.2 لیتری توربو  که به ترتیب 90 و 116 اسب بخار قدرت تولید می کنند روانه‌ی بازار خواهد شد. 





مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: otohaber.com.tr

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران