کد خبر : ۴۹۱۷
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸
گزارش «خودروکار» از نمایشگاه خودرو ژنو (9)
نسخه جدید رنو Alpine A110 آماده شاخ و شانه کشیدن در نمایشگاه خودرو ژنو است. اما رنو بر خلاف بسیاری از خودروساز ها تصاویر بسیار واضحی از این مدل خود در اختیار ما قرار داده است. این خودرو یک خودرو کلاسیک است که حیاتی دوباره یافته است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، این خودرو دارای یک پیشرانه توربوشارژ 4 سیلندر قرار دارد که در قسمت میانی خودرو قرار دارد و یادآور مدل Alpine A110 است که در سال های 1960 و 1970 در این شرکت تولید می شد. سخنگوی این شرکت در کنفرانس خبری به خبرنگاران اینگونه گفت: "نام این مدل ما را به یاد خودرو های کوچک، سبک و تند و تیز می اندازد که در طول زمان همیشه طرفداران خود را داشته است. آلپاین 110 دارای یک شاسی آلمینیومی است و تا جایی که می توانستیم سعی کردیم که وزن این خودرو را کم کنیم."



چراغ ها و فرم کاپوت این خودرو بسیار شبیه مدل قدیمی است و فرم "L" مانند بدنه، علاقه مندان به مسابقات رالی را به یاد نسخه قدیمی این فرانسوی کلاسیک می اندازد. رنو ادعا می کند که آلپاین 110 در 4.5 ثانیه از سرعت صفر به صد کیلومتر بر ساعت می رسد. رنگ های موجود برای آن مشکی، آبی و سفید است و قیمت "Premier Edition" آن 62000 دلار است.


پیش بینی می شود که این خودرو تا پایان سال جاری روانه بازار اروپا شود و سپس در سال 2018 وارد بازار ژاپن و آمریکا شود. گفته می شود که این خودرو تنها در بازار 13 کشور موجود خواهد بود.



مترجم خودروکار: مازیار جعفریه
منبع: Motor Trend

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران