کد خبر : ۵۰۰۹
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۶
نکته فنی 16 اسفند ماه "خودروکار"
رانندگی با یک خودروی سالم لذت‌بخش‌تر از رانندگی با خودرویی است که وجود معایبی در آن موجب برهم زدن آسایش و امنیت راننده آن می‌شود.مهم‌ترین عضوی که در راندن یک خودرو بیشترین احساس آسایش و لذت را به راننده منتقل می‌کند، فرمان خودرو است و از این رو شناخت معایب احتمالی و رفع آن حائز اهمیت است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، در چند گزارش قصد داریم به بررسی معایب احتمالی در سیستم فرمان خودروها بپردازیم که در بخش ششم دلایل لرزش چرخ جلو در سرعت های آهسته را بررسی کرده ایم.


1- نامساوی بودن یا کم بودن فشار باد تایرها

رفع علت: تنظیم فشار باد تایرها


2- لقی اهرم بندی

رفع علت: تنظیم مجدد – تعویض قطعات خورد شده


3- لقی کینگ پین

رفع علت: تعویض قطعات خورد شده


4- لقی دو دنده فرمان

رفع علت: تنظیم مجدد – تعویض قطعات خورد شده


5- قابلیت ارتجاع زیاد فنرهای جلو

رفع علت: تعویض – محکم کردن اتصالات


6- درست نبودن کمبر یا نامساوی بودن ان

رفع علت: تنظیم مجدد


7- نامنظم بودن شیار تایر

رفع علت: تعویض تایر فرسوده



شما از ما بپرسید!

*** گفتنی است شما مخاطبان عزیز نیز می توانید سوالات یا مشکلات فنی خودرویی خود را در این صفحه با ما در میان بگذارید تا "خودروکار" به آن ها پاسخ دهد.


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران