کد خبر : ۵۲۸۲
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷
مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران تاکید کرد:
توسعه دانش و تکنولوژی و ایجاد قابلیت های محوری در فرآیندهای شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از اهداف مهم در سال 96 می باشد که باید به آن توجه نمود.
به گزارش خودروکار، اشکان گلپایگانی مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در مراسم جشن پایان سال شرکت و در جمع کلیه همکاران، با بیان این مطلب اظهار داشت: در سال 95 روابط بین المللی شرکت افزایش چشمگیری داشت و این امر به انعقاد قراردادها و تفاهم نامه ها وهمکاری های مشترک با کشورهایی نظیر فرانسه، آلمان، اتریش، کره و ... منتج گردید.

او افزود: با توجه به گسترش روابط بین المللی، باید بتوان از این روابط در سال جدید در جهت توسعه دانش و تکنولوژی شرکت و ایجاد قابلیت های محوری استفاده کرد.


گلپایگانی با اشاره به اینکه عملیاتی کردن پروژه های اجرایی و مشارکت های خارجی نیز از جمله برنامه هایی است که در سال 96 باید به آن توجه ویژه داشت، بیان کرد: باید در این سال پروژه های جدید را ایجاد و عملیاتی کرد تا از این طریق سبد محصولات خود را افزایش دهیم.


او ادامه داد: در سال 96 افزایش راندمان و بهره وری در شرکت نیز باید در دستور کار قرار گیرد. در سال های 93 و 94 شاهد افزایش راندمان در ISQI بوده ایم اما در سال 95 این روند افزایشی با سرعت کمتری حرکت کرد که باید برای آن برنامه ریزی نمود.


مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در پایان با تبریک سال جدید به همکاران خود و شادباش سال نو، گفت: مزیت رقابتی ما نسبت به رقبا پیشرو بودن ماست و همین امر فاصله ما را با آنها افزایش داده است. وظیفه ما این است که این فاصله را حفظ کنیم تا دچار دغدغه نشویم.


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران