کد خبر : ۵۵۱۲
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴
«خودروکار» گزارش می دهد؛
شرکت خودروسازی اشکودا 4 عضو جدید به خانواده شاسی بلند های خود اضافه خواهد کرد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، شرکت خودروسازی اشکودا 4 خودروی شاسی بلند جدید را تولید و روانه بازار خواهد کرد. شروع ورود این خودروها با مدل بروز شده ی کودیاک این شرکت است.

بر اساس  تصویری که ماحصل کنفرانس اخیر مدیران شرکت اشکودا در کشور چین است، از برنامه ی امسال اشکودا برای افزایش خودروهای کلاس شاسی بلند خود رونمایی به عمل آمد. بنابر اعلام اشکودا امسال علاوه بر سری جدید کودیاک، 3 مدل خودروی شاسی بلند دیگر نیز روانه ی بازار خواهد شد.



بنابراین در سال 2017 میلادی و ماه های باقی مانده از آن  شاهد 4  خودوری جدید این شرکت با نام های Kodiaq، Model K، Model Q وKodiaq Coupe در بازار جهانی خودرو خواهیم بود.

اشکودا که بر روی گسترش محصولات کلاس اس یو وی خود و بهبود میزان فروش محصولاتش تمرکز کرده است ابتدا این محصولات جدید را وارد  بازار پرفروش چین خواهد کرد و همچنین حضور در بازار اروپا جزو برنامه ی های این شرکت است.



در میان این مدل ها، خودروی Model Q جایگزینی برای مدل قدیمی تر این شرکت یعنی Škoda Yeti است. قرار است این مدل بر روی پلتفرم MQB ساخته شود. بنابراین همچون مدل های Skoda Ateca و VW Tiguan دارای ابعاد بزرگ خواهد بود.

مدل Kodiaq Coupe نیز دارای ظاهری اسپورت و ابعادی به اندازه مدل های BMW X4 وMercedes GLC Coupe  است.

گفته می شود که خودروی  Model K نیز برادر مدل polo شرکت فولکس واگن  است و به رقابت با سردمدار این کلاس یعنی نیسان جوک می آید.



مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: ototeknikveri.com

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران