کد خبر : ۵۸۳۰
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
نمایشگاه خودرو امسال در نیویورک سر و صدای زیادی به پا نکرد اما این امر به معنی نداشتن جذابیت نیست. خودرو‌های هیجان انگیز بسیاری امسال در این نمایشگاه شرکت کردند.
به گزارش خبرنگار خودروکار، نمایشگاه خودرو نیویورک 2017 با وجود پر سر و صدا نبودنش، برای علاقمندان به خودرو بسیار جذاب بود؛ تویوتا از جدید‌ترین خودرو خود در این نمایشگاه رونمایی کرد.

Acura

آکورا که یکی از لوکس سازان ژاپنی است امسال با مدل TLX در نمایشگاه نیویورک ظاهر شد و توجه بسیاری را به خود جلب کرد. طراحی اسپرت و سیستم تعلیق بسیار خوب، از جمله ویژگی‌هایی است که می‌توان به آن اشاره کرد.



Dodge
دوج "SRT Demon" یکی از قدرتمندترین خودرو‌های حاضر در نمایشگاه امسال بود. این خودرو با داشتن 770 اسب بخار تنها در مدت 2.3 ثانیه از سرعت 0 به 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.



Honda
این خودرو با ظاهری متفاوت، یکی از نقاط قوت نمایشگاه بود و یکی از قسمت‌هایی که بسیار مورد توجه منتقدان قرار گرفت، طراحی چراغ‌های جلوی این خودرو است و این در حالی است که به گفته بعضی طراحان، الهام گرفته از چراغ‌های آکورا TLX است.



Jaguar
واضح است که هشت سیلندر‌ها همیشه قوی هستند اما گاهی پیشرانه‌های کوچک‌تر نیز می‌توانند هم قدرت آن‌ها باشند و این چیزی است که در رابطه با جگوار "F-Type" صدق می‌کند. این خودرو با داشتن پیشرانه 2 لیتری چهارسیلندر قدرتی معادل 295 اسب بخار تولید می‌کند و قیمت آن 59900 دلار است.



Mercedes Benz
به دلیل پر فروش نبودن سدان‌ها در آمریکا، مرسدس بنز در این نمایشگاه با مدل "GLC 63AMG" ظاهر شد که همانند یک اثر هنری با وقار است.



Toyota
پس از خداحافظی "FJ Cruiser" از خانواده تویوتا، جای خالی این خودرو شدیدا در میان محصولات این شرکت حس می‌شد. اکنون تویوتا با معرفی مدل جدید خود یعنی "FT-4X" این خلا را پر خواهد کرد. گفتنی است که FT-4X از نظر ابعاد کوچکتر از FJ Cruiser است.




مترجم خودروکار: مازیار جعفریه
منبع: Gear Patrol

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران