کد خبر : ۶۶۴۴
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
54 سال از زمان تولید اولین پورشه 911 می‌گذرد و این خودروساز آلمانی توانست یک ملیونُمین نسخه این مدل را تولید کند.
به گزارش خبرنگار خودروکار، یک میلیونمین پورشه 911 که دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است و در موزه پورشه به نمایش گذاشته شد را می‌توان یکی از افتخارات این خودروساز لوکس آلمانی به حساب آورد.



این خودرو به وسیله بخش خصوصی این شرکت "Porsche Exclusive" تقویت شده و در طراحی آن از برخی عناصر اولین پورشه 911 تولید شده در سال 1963 نیز استفاده شده است؛ به عنوان مثال چرم کار شده در صندلی‌ها و همچنین طراحی و رنگ فرمان و داشبورد شباهت زیادی به مدل‌های اولیه 911 دارد.



رنگ بدنه این خودرو "سبز ایرلندی"، یعنی رنگ اولین پورشه 911 تولید شده و همچمنین رنگ مورد علاقه "فردیناند پورشه"، بنیانگذار و موسس این شرکت  است.



قلب تپنده این خودرو که در قسمت عقب قرار دارد، قدرتی معادل 445 اسب بخار تولید می‌کند و در 4.1 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد و این در حالی است که حداکثر سرعتش 194 مایل بر ساعت است.



ولفگانگ پورشه، رئیس این شرکت خودروساز آلمانی گفت: "54 سال از زمانی که اولین مدل 911 تولید شد می‌گذرد و من معتقدم که لذت رانندگی با این خودرو در طول این چند سال هیچ تغییری نکرده و مثل همیشه فوق العاده بوده است."





مترجم خودروکار: مازیار جعفریه
منبع: AutoExpress

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران