کد خبر : ۶۴۲۵
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵
به دلیل ترس از عقب افتادن از رقبا در زمینه ی خودروهای الکتریکی، "ب‌ام‌و" در حال استفاده از تاکتیک‌های تکان‌دهنده و شوکه کننده برای ترساندن کارکنان خود است.

به گزارش خودروکار، در مراسم اخیر کمپانی که در نزدیکی مونیخ برگزار شده، این برند آلمانی تصاویری از ایلان ماسک و مرسدس‌های الکتریکی، پورشه و جگوار را نشان داده و اعلام کرده که:ما در بطن یک حمله‌ی الکتریکی هستیم. این موضوع باید خیلی جدی گرفته شود.


در سه ماه گذشته، ب‌ام‌و 14 هزار مهندس، مدیر کارخانه و بازاریاب را به مراسم‌هایی فرستاده که برای آماده کردن آن‌ها برای آینده‌ی حمل‌ونقل و بحث درباره‌ی همه‌چیز، از باتری‌ها گرفته تا برنامه‌های اشتراک خودرویی و حسگرهای لیزری طراحی شده‌اند.


همه‌ی این موضوعات به خاطر فشارهایی است که از سوی مدیرعامل شرکت هارالد کروگر وارد می‌شود. او می‌خواهد ب‌ام‌و در زمینه‌ی توسعه‌  تکنولوژی‌های بیشتر و خودروهای پیشرفته‌تر از رقبا عقب نیفتد.


یکی از مدیران رده بالای ب‌ام‌و گفته است: یا ما بخشی از این تغییر جهت بازار خواهیم بود و یا اینکه بازار بدون ما رو به جلو حرکت خواهد کرد.


در سال 2013 ب‌ام‌و با معرفی هاچبک i3 و مدل اسپورت i8 در سال بعد از آن موج‌هایی را ایجاد کرد. هرچند از آن زمان تاکنون این برند از نظر مدل‌های الکتریکی پشت سر رقبا قرار گرفته و تلاش دارد تا سال 2020 تنها دو خودروی الکتریکی جدید معرفی کند.



منبع: اقتصاد آنلاین

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران