کد خبر : ۶۷۵۲
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۵
با گذراندن سخت ترین آزمونها و اخذ معتبرترین استانداردهای آمریکا؛
افتخار دیگر بر افتخارات کمپانی BYD افزوده شد. خودروی تمام برقی BYD e6، پرفروش ترین خودروی تمام برقی جهان در سال گذشته در پرجمعیت ترین کشورها، مجددا درخشید.
به گزارش خودروکار، خودروی تمام برقی BYD e6 که به عنوان بهترین خودروی تمام برقی در ناوگانهای تاکسی رانی در جهان استفاده می شود موفق شد با گذراندن سخت ترین آزمونهای کیفیتی وایمنی ایالات متحده آمریکا به صورت رسمی و قطعی به بازار پهناور کالیفرنیا و در نهایت این کشور وارد و به عنوان کارآمدترین، با کیفیت ترین خودروی تمام برقی با آلایندگی صفر در ناوگان تاکسیرانی به صورت گسترده شروع به کار نماید.

این خودرو در کنار دیگر محصولات تمام برقی کمپانی BYD‌ از جمله کامیون و اتوبوسهای برقی در کالیفرنیا نیز عرضه و شروع به کار نمود و به زودی به عنوان برترین خودروی تمام برقی با آلایندگی صفر، در شیکاگو نیز وارد و شروع به کار نماید.

در بیانه ای کمپانی BYD اذعان داشت که تنها کمپانی ارائه دهنده خودروهای تمام برقی در شمال آمریکا نمی باشد اما قصد بر ارائه و تامین بیش از 16000 دستگاه BYD e6 تا پایان سال جاری در این بازار بزرگ را دارد.

وبسایت Automakers در این باره نوشت: "وقتی که کمپانی BYD در این بازار وارد شد، ما منتظر تحولی بزرگ با توجه به سطح کیفیت و تکنولوژی بسیار بالای آن در این صنعت و در ایالت متحده هستیم."

در 5 ام ماه "می" اداره استاندارد و محیط زیست ایالات متحده بعد از بررسی های بسیار و اعطای مجوزهای لازم و ضروری، ورود خودروی تمام برقی BYD e6 را به کالیفرنیا تایید نمود و امکان دسترسی و پیمایش این خودروی تمام برقی را به جاده های این کشور امکان پذیر کرد. 

این مجوز با توجه به دارا بودن بالاترین سطوح استاندارد برای امکان حضور یک برند و خودرو در بازار این کشور، می تواند مهر تاییدی بسیار معتبر برای امکان عرضه و حضور این خودروی منحصر به فرد را در دیگر کشورهای جهان باشد.

کمپانی BYD در تبلیغات خود عنوان کرد که خودروی تمام برقی BYD e6 امکان پیمایش 400 کیلومتر با زمان شارژ دو ساعت و نیم و نیز گنجایش باطری 80 کیلووات ساعت و 121 اسب بخار قدرت را دارا می باشد که می تواند با سرعت 140 کیلومتر بر ساعت حرکت نماید.

این خودرو قابلیت شارژ تجهیزات یک خانه کامل با مصرف روزانه 12 کیلووات را به مدت 5 روز دارا می باشد و گشتاور آن 450 نیوتن بر متر است که شتاب 0 تا 60 کیلومتر بر ساعت را با زمان 7.69 ثانیه را به ارمغان می آورد و نکته بسیار مهمی که می توان اشاره نمود آلایندگی صفر این خودرو در کنار تمام قابلیت های آن است.

در ابتدای امسال کمپانی BYD برای نشان دادن عزم و تصمیم خود در ایجاد تحولی شگرف برای استفاده از خودروهایی که از انرژی های پاک و قابل برگشت استفاده می نمایند، بازیگر معروف جهان، لئوناردو دیکاپریو را به عنوان سفیر خود به جهانیان معرفی نمود.
 

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران