کد خبر : ۹۶۴۵
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵
نمایشگاه خودرو فرانکفورت(16)
پورشه، بر خلاف میل کلکسیون دار ها، قصد دارد نسخه مشابهی از پورشه 911 R معمولی را بدون محدودیت تولید کند.
به گزارش خبرنگار خودروکار، این نسخه با موتوری تنفس طبیعی ( بدون توربو شارژر) و یک جعبه دنده دستی در نمایشگاه ژنو سال گذشته معرفی شد و بسیار مورد استقبال قرار گرفت. با این وجود دسترسی به آن محدود بود چون فقط 991 دستگاه از آن تولید شد و همین تعداد محدود، در همان سال ارزش آن را نزد کلکسیون دار ها بالا برد. طوری که در نروژ، یکی از آن ها حاضر شد 770 هزار دلار ناقابل برای داشتن این نسخه هزینه کند و یکی دیگر از مالکین پورشه 911 R در آمریکا، برای تصاحب مدلی که در یک حراجی قیمتش از 184 هزار و 900 دلار شروع شده بود، 1 میلیون و 250 هزار دلار پرداخت.



خبر خوب (البته احتمالا نه برای صاحبان پورشه 911 R) این است  که پورشه تصمیم دارد نسخه مشابه مدل معمولی پورشه 911 R را به طور منظم و بدون محدودیت تولید کند. مایکل استینر، مدیر بخش تحقیق و توسعه پورشه در حالی که از حواشی رونمایی مدل کاین 2019 با سایت تخصصی Autocar گفت و گو می کرد، این خبر را اعلام کرد. البته هنوز مشخص نیست که آیا این تغییرات جدید بر اساس مدل 911 فعلی است یا نسل بعدی 992 که تا پایان دهه راه اندازی خواهد شد.

با توجه به این تعداد زیادی از این مدل در بازار وجود خواهد داشت، این مدل شانس این را دارد که تا پیش از عرضه نسل دوم 991 موقعیت خوبی در بازار داشته باشد. همچنین برای پاک کردن غبار شایعه از این  موضوع که در نمایشگاه فرانکفورت ماه جاری پورشه قرار است از یک مدل911  Speedster در تعداد محدود رونمایی کند، باید گفت که این تنها مدل پورشه 911 است که کمپانی پورشه در حال حاضر بر روی آن کار می کند.



منبغ: AutoCar
مترجم خودروکار: گلنوش محب علی
انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران