کد خبر : ۹۹۲۰
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹
«خودروکار» از نمایشگاه خودرو فرانکفورت گزارش می‌دهد(31)؛
شرکت هوندا در نمایشگاه خودرو فرانکفورت از کانسپتی جدید و تمام برقی با نام «Urban EV»، که تا سال 2019 راهی بازار اروپا خواهد شد، پرده برداشت.
به گزارش خبرنگار خودرکار، نمایشگاه بین المللی خودرو فرانکفورت به معرفی جدیدترین خودروهای کانسپت جهان از سوی خودروسازان مطرح  ادامه می‌دهد و شرکت هوندا نیز همچون خودروسازان اروپایی پا به عرصه تولید کانسپت یا همان خودروهای مفهمومی و آینده نگر گذاشته است.

شرکت هوندا در نمایشگاه امسال به همراه جدیدترین محصولات خود یک خودروی مفهومی بسیار جالب نیز در چنته داشت که توجه بازدیدکنندگان و رسانه‌های خورویی جهان را به خود جلب کرده است. بنابر اعلام شرکت هوندا، نسخه‌ مد نظر جهت تولید انبوه این خودروی هاچ بک تمام برقی از سال 2019 میلادی به خیابان‌های اکثر کشورهای اروپا وارد می شود.




کانسپت Urban EV به همراه فیس لیفت مدلjazz  در حالی پا به این نمایشگاه گذاشته اند که به نظر می رسد این کانسپت از مدل jazz  الهام گرفته است. جذاب ترین بخش این کانسپت نیز قسمت عقب خودرو است که چراغ های مربعی شکل در بالا رفتن این جذابیت نقش به سزایی داشته اند.

سقف این خودرو پاتورامیک بوده و از این جهت در فراخ بودن محیط داخلی این خودروی مینی  تاثیر داشته است. در داخل خودرو نیز اولین چیزی که جلب توجه می کند صفحه نمایش طویل در روی داشبورت است که دو دکمه کنترل در جلوی آن دیده می شود.









مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: yenimodelarabalar.com
انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران