کد خبر : ۱۰۳۱۳
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶
بر اساس مطالعه‌ای که به تازگی منتشر شده، محبوب‌ترین برند خودرو در میان جوانان اروپایی، برند سئات، آلفا رومئو و باز هم فولکس واگن آلمانی است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، یک شرکت بیمه آنلاین به نام Assurland به تازگی مطالعه جالبی انجام داده که نشان می‌دهد سن افراد، به طور مستقیم در علاقمندی آن‌ها به نوع و برند خاصی از خودرو تاثیر می‌گذارد.

همه شرکت‌های خودروسازی، به طور مشخص طیف خاصی از افراد را با سلیقه‌ها، بازه سنی و علاقمندی‌های مشخصی هدف قرار می‌دهند. شرکت بیمه Assurland این مطالعه را که در تاریخ 24 سپتامبر منتشر شده، از تجزیه و تحلیل پرونده خودروهای بیمه شده و صاحبان آن‌ها به نتایج جالبی دست یافته است که بر اساس آن سه برند خودروی سئات با متوسط سن 33 سال، آلفا رومئو با متوسط سن 35 سال و فولکس واگن با متوسط سن 36 سال محبوب‌ترین مدل‌ها در این بازه معرفی شده‌اند.

بر اساس این مطالعه، بیشتر افراد بالای 45 سال هنوز هم به برندهای جگوار (متوسط سن 51 سال) ، لکسوس (48 سال) و لندروور (47 سال) علاقمند هستند.

از میان برند‌های فرانسوی خودرو نیز، برند رنو در میان رانندگان جوان‌تر و سیتروئن هم در میان رانندگان مسن‌تر از محبوبیت خاصی برخوردار هستند. اگر بخواهیم با جزئیات بیشتر بگوئیم، از میان 71 هزار و 919 نفری که در این مطالعه صاحب خودروی رنو بودند، 2 هزار و 518 نفر با متوسط سن 19 سال شناسایی شده‌اند و  متوسط سن دارندگان دیگر این برند38/48 سال است. برای برند پژو هم 59 هزار و 620 پرونده مورد بررسی قرار کرفته که بر اساس آن، باز هم بیشتر سن دارندگان این برند 19 سال و متوسط سن آن به طور کلی 37/63 سال است. در مورد سیتروئن، بیشترین افراد دارنده این برند هم 31 سال داشتند و متوسط سن آن هم 40/37 برآورد شده است.

ترجمه : گلنوش محب علی
منبع : usinenouvelle


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران