کد خبر : ۱۱۸۶۰
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷
«خودروکار» گزارش می دهد؛
موتورسیکلت اهل کشور اسکاتلند با نام «اکوسی FE Ti XX» بخاطر نحوه ساخت و کمیاب بودن به عنوان یکی از گرانترین موتورسیکلت های جهان شناخته می شود.
به گزارش خبرنگار خودروکار، شرکت اسکاتلندی سازنده‎ی موتورسیکلت‎های لوکس اکوسی (Ecosse) یکی از کم‎کارترین شرکت‎های سازنده‎ی موتورسیکلت‎های خاص و منحصر به فرد است که تا کنون تنها سه مدل راهی بازار کرده است. 

آخرین سری از مدل‎های این شرکت اسکاتلندی تحت عنوان «Titanium Series» در تعداد بسیار معدود ساخته و راهی بازار یا به عبارت بهتر کلکسیون‎ها شده است. این مدل خاص به واسطه‎ی  ویژگی‎های خارق العاده خود و همچین تعداد اندک تولید که به اندازه‎ی 10 دستگاه بوده است، قیمتی 300 هزار دلاری دارد.



از ویژگی‎های مدل اکوسی FE Ti XX می‎توان به پیشرانه 2.4 لیتری با توان تولید 225 اسب بخار، استفاده از تیتانیوم در بدنه و اگزوز، استفاده از فیبر کربن در شاسی، دسته فرمان و پدال‌ها و همچنین وزن 400 کیلوگرمی و ظاهری به اصطلاح ماسل آن اشاره کرد.

دیگر ویژگی خاص این مدل، نحوه‎ی چیدمان لوازم و متعلقات پیشرانه است چرا که  در نگاه اول همه چیز به هم ریخته و غیر عادی به نظر می رسد .





شایان ذکر است که شرکت اکوسی اسکاتلند تا کنون سه سری موتورسیکلت با نام های The Heretic، Iconoclast و Titanium Series را تولید و عرضه کرده است.

 


مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: motosikletsitesi.com
انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران