کد خبر : ۱۱۹۷۵
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳
«خودروکار» گزارش می دهد؛
شرکت سوزوکی از اضافه شدن گزینه های رنگ جدید به سری موتورسیکلت محبوب و پرطرفدار GSX-R خبر داد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، کشور ژاپن در زمینه تولید موتورسیکلت به واسطه‎ شرکت های مطرح خود، از شهرت بسیاری برخوردار است. در بین شرکت های موتورسیکلت سازی جهان مدل های شرکت سوزوکی ژاپن همیشه طرفداران زیادی داشته است و محصولات این شرکت همواره جزو پرفروش های جهان هستند.

 سری مدل های GSX-R شرکت سوزوکی یکی از این مدل های پرطرفدار به شمار می رود که از نخستین سال عرضه به بازار تا به امروز همواره شاهد بروز رسانی بوده و به تازگی نیز سوزوکی از  پوست اندازی مجدد این محصول و اضافه شدن رنگ های جدید به مدل های GSX-R1000R و GSX-R1000 خبر داده است.


بنابر اعلام شرکت سوزوکی مدل  2018 GSX-R1000R از رنگ بندی مدل های اسپرت و مخصوص مسابقات  موتو جی‎چی  این شرکت الهام می گیرد. البته این الهام گیری ساده شدن رنگ بدنه این مدل را در پی خواهد داشت و گزینه سفید خالص و ساده به رنگ های این مدل پرطرفدار اضافه خواهد شد. همچنین در کنار رنگ سفید، رنگ های سیاه و سیاه مات به همراه لایه های آبی رنگ در بخش رینگ موتورسیکلت هم در دسترس قرار گرفته است.




موتورسیکلت GSX-R1000 از سری  GSX-R شرکت سوزوکی، قوی‎ترین و پر شتاب‎ترین محصول این خانواده به شمار می رود و از امکاناتی همچون سیستم مدیریت الکترونیکی موتور ABS، سیستم تعلیق، سیستم کنترل کشش TCS ، چراغ های جدید LED، طراحی جدید قاب اصلی و سیستم  تعادل  BFF بهره می برد.


مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: motosikletsitesi.com
انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران