کد خبر : ۱۲۰۵۱
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷
«خودروکار» گزارش می‎دهد؛
نسخه‎ی فیس لیفت شده از هیوندای i20 برای اولین بار به صورت استتار شده در خیابان ها رؤیت شد تا بخشی از تغییرات صورت گرفته در مدل جدید این خودرو برملا شود.
به گزارش خبرنگار خودروکار، پس از رونمایی از دومین نسل هیوندای i20 در سال 2014 میلادی، این اولین بار است که شرکت هیوندای برای نسل دوم از این خودرو سوپر مینی، فیس لیفت ارائه می‎کند.

براساس تصاویر گرفته شده از هیوندایi20 جدید، تغییر در چراغ های عقب خودرو و بالاتر رفتن محل نصب پلاک به وضوح قابل مشاهده است. همچنین چراغ های قرار گرفته در سپر عقب خودرو نیز اندکی بالاتر رفته اند.




در بخش جلو خودرو تغییر دریچه جلو پنجره و چراغ های مه‎ شکن جلب توجه می‎کند. به عبارتی دیگر می‎توان گفت که هیوندای i20 جدید اندکی به شکل و شمایل هیوندای ورنا درآمده است، چرا که این تغییرات صورت گرفته قبلا در مدل ورنا نیز اعمال شده بود.

گمانه زنی ها از احتمال عرضه‎ی این خودرو با گزینه های پیشرانه ی بنزینی 1.0، 1.2 و 1.4 لیتری و دیزل 1.4 لیتری تحت عنوان نسخه های MPI JUMP ،MPI STYLE ،MPI ELITE ،MPI JUMP OTM، CRDi JUMP ،CRDi STYLE ،CRDi ELITE ،GDI STAR و MPI STAR OTM راهی بازار شود.

هیوندای i20 جدید در تاریخ 7 فوریه سال جدید میلادی در نمایشگاه بین المللی  Auto Expo دهلی معرفی خواهد شد.



مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: yenimodelarabalar.com
انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران