کد خبر : ۱۲۳۹۱
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵
«خودروکار» گزارش می دهد؛
شرکت نیسان ژاپن در جریان نمایشگاه بین المللی خودرو لس آنجلس کانسپت های جنگی خود که برای سری جدید فیلم جنگ ستارگان ساخته شده اند را به نمایش گذاشته است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، رفته رفته به تاریخ اعلام شده برای اکران قسمت جدید از مجموعه فیلم های جنگ ستارگان نزدیک می شویم و این فیلم در 15 سپتامبر در ایالت متحده بر روی پرده خواهد رفت. نکته جالبی که درباره این قسمت از جنگ ستارگان وجود دارد حضور کانسپت های جنگی نیسان در این فیلم است.




تاریخ اکران جنگ ستارگان جدید با اختلاف چنده روزه و پس از اتمام گرهمایی خودروسازان جهان در نمایشگاه خودرو لس آنجلس است ولی علاقه مندان به دنیای فیلم و دنیای خودرو، کمی زودتر و در خلال همین نمایشگاه توانستند کانسپت های جنگی استفاده شده در این فیلم که ساخته ی شرکت نیسان است را بینند.

شرکت نیسان با همکاری شرکت امریکایی «لوکاس فیلم» و با صلاح دید طراحان این شرکت سازنده فیلم، اقدام به تغییر ظاهر و تبدیل خودروهای محبوب و پرفروش خود در امریکا به خودروهای مفهومی جنگی، مناسبِ فیلم های اکشن-تخیلی کرده است.




از مدل هایی که تبدیل به کانسپت جنگی شده اند باید به Rogue،  Rogue Sport، Altima، Maxima و  TITAN اشاره کرد.






نمایشگاه بین المللی خودرو لس آنجلس از ابتدای همین ماه میلادی آغاز شده و درب های آن تا دهم دسامبر به روی علاقه مندان باز خواهد بود. گفتنی است که بیش از 37 برند مطرح خودروسازی جهان در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند و مجموعا بیش از هزار مدل خودرو در این گردهمایی به نمایش گذاشته شده است.

شایان ذکر است که «جنگ ستارگان: آخرین جِدای» یک فیلم رو به اکران آمریکایی در سبک حماسی اپرای فضایی به نویسندگی و کارگردانی ریان جانسون است. این فیلم به عنوان هشتمین قسمت در مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان به شمار می‌رود، و به طور کلی نهمین نسخه در کل این سری فیلم، و دومین قسمت در سه‌گانه دنباله جنگ ستارگان و ادامه‎ای بر  «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» در سال 2015 است.



مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: otomobilgazetesi.com
انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران