کد خبر : ۱۲۴۳۰
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲
«خودروکار» گزارش می‎دهد؛
شرکت خودروسازی میتسوبیشی ژاپن درحالی صدمین سال از تاسیس خودر را پشت سر می گذارد که تولیدات این شرکت بیشتر بر روی مدل های محبوب و پرفروش متمرکز شده است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، شرکت میتسوبیشی یکی از خودروسازان مطرح ژاپن و جهان است که در سال 1917 میلادی تاسیس شد. میتسوبیشی از بدو تاسیس تا به امروز مدل های زیادی را در تاریخچه تولید خود به ثبت رسانده و در حال حاضر تمرکزش بر روی تولید 16 مدل مختلف برای عرضه به بازارهای جهانی معطوف است.

به عبارتی می توان گفت که شرکت میتسوبیشی از سال 2000 میلادی رو به تغییر رویه آورد و تصمیم به تداوم تولید مدل های محبوب و پر طرفدار خود گرفت و در کنار حفظ خط تولید این محصولات، اقدام به طراحی و ساخت مدل های جدید و باب میل مشتریانش کرد. البته در این میان محصولات جدید خود که از سال 2000 میلادی به بعد تولید و به بازار آمده بودند را نیز مورد ارزیابی قرار داد و حتی  تصمیم به توقف برخی از این مدل های جدید گرفت.

در حال حاضر 16 مدل در خط تولید میتسوبیشی قرار دارد که از این مدل ها می توان به  اوتلندر، میراژ، لنسر، ASX، پاجرو و مدل جدید اکلیپس کراس اشاره کرد.
 
برخی از مدل های در حال تولید:



مدل های خارج شده از خط تولید:



میستوبیشی از ابتدای امسال تولید مدل لنسر evo را نیز متوقف کرد و به جای این خودرو، مدل Eclipse Cross به خانواده خودروهای در حال تولید میتسوبیشی پیوسته است.



گفتنی است که میتسوبیشی در سال 2016 میلادی با فروش 34 درصدی سهام خود به نیسان، دیگر خودروساز ژاپنی، رسما تحت اداره ی این شرکت قرار گرفت. در کشورمان ایران نیز محصولات میتسوبیشی در حال حاضر توسط شرکت آرین موتور پویا نماینده رسمی میتسوبیشی به بازار عرضه می شود.



گزارشگر خودروکار: فاضل سوری
منبع: autoevolution.com
انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران