کد خبر : ۱۲۶۴۳
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲
«خودروکار» بررسی کرد؛
خودروهای آفرود طوری طراحی شده‌اند که توانایی پیمودن مسیرهایی ناهموار و خارج شهر را داشته باشند که در میان آن‌ها چندین نام آشنا به عنوان بهترین آفرودها همواره می‌درخشد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، قصد داریم در این گزارش پنج  خودرو از شاسی بلند‌های معروف جهان را معرفی کنیم:

5- شورولت کولورادو Z71
شورولت کولورادو را می‌توان به عنوان یکی از بهترین پیکاپ‌های آفرود جهان معرفی کرد، به طوری که تنها چندین خودروی دیگر توانایی رقابت با آن را دارند. شاسی این خودرو با شاسی بلند فول سایز "سیلورادو" یکی است در حالی که وزن بدنه سبک‌تر از آن است.


4- رنج روور
رنج روور سال‌ها است که در عین لوکس بودن، یکی از بهترین‌ آفرودها در جهان محسوب می‌شود. شاید ظاهر لوکس و ظریف این خودرو گول زننده باشد اما این خودرو در زیر این پوسته لوکس یک پیشرانه قدرتمند دارد. سیستم تعلیق، جعبه دنده، کمک فنرها و سیستم دو دیفرانسیل این خودرو یکی از بهترین‌ها در میان هم رده‌های خودش است.


این خودرو دارای یک موتور 5 لیتری 8 سیلندر است کع قدرتی معادل 510 اسب بخار تولید می‌کند.

3- جیپ گراند چروکی اورلند
این مدل در آرامش کامل مسیرهای سخت را طی می‌کند. جیپ گراند چروکی از بهترین‌های آفرود در دنیاست. سیستم دو دیفرانسیل بسیار قوی این خودرو به همراه صندلی‌های چرم حس نشستن در یک تانک قدرتمند و در عین حال راحت را به شما انتقال می‌دهد. زیر کاپوت جیپ گراندچروکی اورلند یک موتور 6 سیلندر 217 اسب بخاری قرار دارد.


2- تویوتا لندکروزر
تویوتا لندکروزر یکی از بهترین و البته محبوب‌ترین آفرودهای جهان خودرو است. تقریبا همه برای یک بار نام این خودرو را شنیده‌اند. این خودرو برای نوردیدن صخره‌ها و مناطق ناهموار ساخته شده و تمامی ویژگی‌های یک آفرود تمام عیار را دارد. این هیولای ژاپنی دارای یک موتور 381 اسب بخاری 8سیلندر است.


1- فورد سوپر دیوتی تراک
این خودرو یک آفرود تمام عیار است. سیستم تعلیق و محورهای این خودرو در نوع خودش بی نظیر است. پیشرانه دیزلی 6.7 این خودرو قدرتی معادل 440 اسب بخار تولید می‌کند که در نوع خودش بی‌نظیر است و قدرتی بسیار زیاد را برای خودرو فراهم می‌کند.



مترجم خودروکار: مازیار جعفریه
منبع: Goliath
انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران