کد خبر : ۱۳۰۹۸
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲
«خودروکار» گزارش می‎دهد؛
شرکت نیسان خود را مهیای حضور در نمایشگاه تکنولوژی لاس وگاس می کند و جدیدترین تکنولوژی های خود را در این نمایشگاه معرفی خواهد کرد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، شرکت خودروسازی نیسان ژاپن از حضور جدیدترین کانسپت خود با نام «IMx Concept» در کنار محصولاتی دیگر همچون نسل جدید نیسان لیف و مدل جدید قشقایی در نمایشگاه بین المللی تکنولوژی لاس وگاس خبر داد.

نمایشگاه لاس وگاس (CES 2018) نخستین نمایشگاه سال 2018 میلادی است که همواره در ابتدای سال جدید میلادی آغاز به کار می کند و اکثر شرکت های دنیا اعم از خودروسازان و دیگر شرکت ها جدیدترین دستاوردها و  تکنولوژی های الکترونیکی خود را در این نمایشگاه به نمایش می گذارند.


شرکت نیسان در این دوره از نمایشگاه لاس وگاس جدیدترین تکنولوژی های خود در زمینه های خودروهای برقی، خودران و پدال هوشمند را در قالب کانسپت جدید و مدل های لیف و قشقایی به رخ خواهد کشید. نیسان هنوز هیچ اطلاعاتی از محصولات خود منتشر نکرده است اما با توجه به تصاویر کانسپت جدید این خودروساز ژاپنی، کارشناسان پیش بینی کرده اند که نسل بعدی  قشقایی از طراحی بدنه این کانسپت الهام خواهد گرفت.





لازم به ذکر است، نمایشگاه بین‌المللی لاس وگاس (International CES) عبارت کوتاه شده Consumer Electronics Show و به معنای نمایشگاه الکترونیک مصرفی است. عمده کار این نمایشگاه عرضه نوآوری‌ها در زمینه تکنولوژی است. این نمایشگاه در 7 ژانویه هر سال (نوزدهم دی ماه) شروع به کار می‌کند. محل کنونی این نمایشگاه در درهٔ لاس وگاس ایالت نوادا در ایالات متحده آمریکا قرار دارد و نکته‎ی جالب درباره آن، نداشتن بازید عمومی است و  فقط با مجوز می‌توان وارد آن شد، از این رو از این نمایشگاه با نام سرّی ترین نمایشگاه سال یاد می شود.








مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: otopark.com
انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران