کد خبر : ۱۵۷۶
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴
کمپانی اشکودا از نسل جدید پر فروش ترین خودروی خود پرده برداشت.
به گزارش خبرنگار خودروکار؛ در این خودرو علاوه بر طراحی جدید و تغییرات در بخش های جلو و عقب  خودرو، آخرین نسل از سیستم  نمایش اطلاعات خودرو و سیستم سرگرمی نیز قرار گرفته است.

این سومین نسل از سری خودرو های مدل اکتاویا ست که با تغییرات جامع و  نسبتا زیادی توام بوده است. برخلاف مدل های پیشین از چراغ های دو پارچه، بهره مند از لامپ های LED دارای آخرین تکنولوژی، استفاده شده است. چراغ های ترمز خودرو نیز از این جهت مستثنی نخواهد بود.



این سیل تغییرات به جلو پنجره ی خودرو نیز کشیده شده است، چراکه همچون چراغ  های جلو، جلو پنجره ی اکتاویا 2017 نیز دو پارچه  خواهد بود. در چراغ های مه شکن نیز بازنگری و بروز رسانی رخ داده است. به جرأت می توان گفت که به لطف تغییرات ایجاد شده علی الخصوص در بخش جلویی خودرو،  خودرو هیبتی متفاوت تر نسبت به سابق به خود گرفته است.
 

در محیط داخلی خودرو اولین چیزی که جلب توجه می کند سیستم سرگرمی و نمایش اطلاعات خودروست که از طریق صفحه اکران تمام لمسی 9.2 اینچی در دسترس قرار گرفته است. فضای داخلی خودرو نیز با افرایش همراه بوده ،این افزایش فضا شامل  افزایش 1782 میلی متری فضای داخلی  است. همچنین برای کسانی که اهل مسافرت هستند فضای قرار گیری پاها یا به اصطلاح لگ روم ،افزایش 73 میلیمتری فضا  داشته است.
 

حجم صندوق عقب درمدل سدان 590 لیتر و در مدل استیشن 610 لیتر می باشد. با جمع شدن صندلی های ردیف عقب، حجم صندوق عقب به ترتیب به 1580 و 1740 لیتر افزایش می یابد.
آپشن درب الکتریکی صندوق عقب نیز فعلا  فقط در مدل Octavia Combi ارائه خواهد شد.


اشکودا اکتاویای 2017 از نظر پیشرانه در گزینه های متفاوتی  روانه بازار خواهد شد. در زیر کاپوت آن  5 گزینه موتور TSI و 4 گزینه موتور TDI  ارائه شده است. موتور هایی با حجم متغیر بین 1.0 تا 2.0 لیتر و همچنین قدرت موتور متغیر بین 84 اسب بخار تا 184 اسب بخار. 
طبق اعلام کمپانی اسکودا ، اکتاویای  2 دیفرانسل تنها با موتور های 1.8 لیتری  TSI و 2.0 لیتری  TDI به فروش خواهد رسید.

 
فروش جدیدترین نسل از اسکودا اکتاویا، در ماه های نخستین سال پیش رو  و در اروپا  آغاز خواهد شد.
 

ترجمه: فاضل سوری
منبع: carmedya.com 



نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران