کد خبر : ۴۹۷۲
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷
قائم مقام سیباموتور:
با برنامه ریزی صورت گرفت در سال آینده کامیونت 8 تن هم به سبد محصولات سیباموتور اضافه می شود.
به گزارش خبرنگار اعزامی خودروکار به چین، مهرداد امینی قایم مقام سیباموتور در حاشیه بازدید از کارخانه خودروهای تجاری FAW گفت: این کارخانه مجهز به جدیدترین سیستم های تولید خودروهای سنگین است و در حال حاضر یکی از 2 شرکت برتز چین در تولید خودروهای تجاری محسوب می شود.

او ادامه داد: کیفیت و قیمت پایین مجصولات از ویژگی های اصلی این شرکت محسوب می شود و چندین سال است که جزو 2 برند مطرح هم از لحاظ تولید و هم کیفیت در چین است.

امینی با اشاره به مونتاژ و عرضه محصولات جدید FAW  در سیباموتور گفت: تاکنون چند محصول باکیفیت این شرکت از طریق سباموتور مونتاز و در بازار یاران عرضه شده است که د نظر داریم سال آینده با تولید کامیونت 8 تن سبد محصولات خود را کسترش دهیم.

او همچنین به سرمایه گذاری عظیم سیباموتور در بخش خدمات پس از فروش و ارائه خدمات جانبی مناسب به مشتریان گفت: ما از ابتدا برای ارائه خدمات پس از فروش مناسب سرمایه گذاری مناسبی انجام دادیم و با هدفگذاری سهامداران جدید گروه بهمن خدمات پس از فروش و رضایت مندی مشتریان با جدیت بیشتر دنبال می شود.

قائم مقام سیباموتور در مورد برنامه تولید و فروش این شرکت در سال آینده گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته یک هزار 100 دستگاه انواع کشنده های تک محور جفت محور و شاسی کامیون کمپرسی، به همراه هزار دستگاه کامیونت 6 تن و 8 تن که کامیونت 8 تن برای اولین بار عرضه خواهد شد.

امینی در پاسخ به سوال خبرنگار خودروکار مبنی بر احتمال افزایش قیمت محصولات در سال اینده گفت: با توجه به اجرای قوانین و مقررات ارتقا استانداردهای آلایندگی از یورو 3 به یورو 4 و تغییر کابین از مدل 2013 تا 2016 و اضافه کردن تجهیزات سخت افزاری، از اول فروردین سال آینده کشنده ها حدود 25 تا 30 میلیون افزایش قیمت و در کامیونت ها هم حدود 18 میلیون تومان افزایش قیمت خواهند داشت.

او در مورد توان بالای موتوری و کیفیت مناسب کامیون و کامیونت های FAW گفت: تاکنون هیچ مشکل موتوری و قطعات اصلی در خودروهای ارائه شده سیباموتور دیده نشده و اکثر مصرف کنندگان از خودروها و کیفیت محصولات رضایت زیادی داشته اند.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران