کد خبر : ۵۴۶۷
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۵
«خودروکار» گزارش می دهد؛
پیش بینی می شود سال آینده، سال بسیار خوبی برای خودرو های الکتریکی باشد. پیوستن شورولت Bolt به این دسته از خودرو ها نشان دهنده این است که با گذشت زمان و ساخته شدن خودرو های جدید، انتخاب های بیشتری در این زمینه خواهیم داشت، پس به این فکر افتادیم که کدام یک بیشترین فروش را خواهد داشت؟
به گزارش خبرنگار خودروکار، بر اساس آمارگیری مجله "Green Car Reports" انجام داده است، خودروساز آمریکایی "تسلا" بیشترین طرفدار را داشته است و بر همین اساس پیش بینی می شود که در آینده ای نزدیک این بازار را متحول کند.

پرسشنامه ای که این مجله تهیه کرده بود، تنها 3 خودرو وجود داشتند؛ تسلا "Model 3"، نیسان "Leaf" و شورولت "Bolt"، که در این میان تسلا با 59 درصد بیشترین میزان محبوبیت را در میان دوست داران خودرو های الکتریکی دارد. بر اساس گفته های ایلان ماسک، مدیر عامل شرکت تسلا، تسلا Model 3 که یکی از پرچمداران این شرکت است، می تواند با یک بار شارژ 215 مایل را طی کند و قیمت پایه آن 35000 دلار خواهد بود. تولید این خودرو از تابستان سال 2017 آغاز خواهد شد.



خودرو بعدی لیست که از نظر محبوبیت در جایگاه دوم قرار دارد شورولت Bolt است که با یک بار شارژ 238 مایل را طی می کند و قیمت پایه آن 37500 دلار خواهد بود. این خودرو در حال حاضر 3 ماه است که وارد بازار شده و به آرامی دارد خودش را در میان طرفداران جا می کند. در این نظرسنجی، این مدل از شورولت با کسب 24 درصد، به عنوان دومین خودرو پر فروش سال 2018 در لیست ما جای گرفت.



سومین کاندیدای ما که با 13 درصد در جایگاه سوم قرار دارد، دومین نسل نیسان "Leaf" است.



4 درصد باقیمانده این نظر سنجی، کسانی بودند که اعتقاد داشتند خودرو هایی به غیر از این سه، عنوان پر فروش ترین سال 2018 را کسب خواهند کرد.


مترجم خودروکار: مازیار جعفریه
منبع: Green Car Reports


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران