کد خبر : ۵۷۴۳
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵
«خودروکار» گزارش می دهد؛
گروه خودروسازی جگوار-لندرور بالاترین میزان فروش تاریخ خود از زمان ادغام جگوار کارز و لندرور را تجربه کرد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، شرکت خودروسازی جگوار- لندرور در سال گذشته و امسال بالاترین میزان فروش محصولات را تجربه کرد تا رکورد فروش خود را ارتقاء بخشیده باشد. این گروه خودرسازی از ابتدای سال 2016 تا ماه مارس امسال در مجموع رقم فروش 604 هزار و 9 دستگاهی را به ثبت رساند تا از این نظر موفق به  شکستن  رکورد فروش خود شده باشد. پس از ادغام جگوار و لندرور این بالاترین میزان فروش تاریخ این شرکت محسوب می شود.


میزان فروش جگوار در سه ماهه ی آخر سال 2016 میلادی 90 هزار و 838 دستگاه خودرو است که نسبت به همین بازه ی زمانی در سال 2015 میلادی با 13 درصد افزایش همراه بوده است. بیشترین میزان فروش این خودروساز بریتانیایی در کشور های چین با 32 درصد، امریکای جنوبی با 24 درصد و انگلستان با 16 درصد بوده است.


لازم به ذکر است که گروه خودروسازی جگوار-لندرور شرکت چندملیتی بریتانیایی است، که در زمینه توسعه، طراحی، تولید و فروش انواع خودرو فعالیت می‌کند. ریشه‌های مشارکت و همکاری دو شرکت خودروسازی جگوار و لندرور به سال 2002  بازمی‌گردد، که با مدیریت کمپانی فورد شروع به فعال نمودند. شرکت فورد ابتدا در سال 1989 جگوار کارز را تصاحب کرد، سپس در سال  2000  اقدام به خریداری برند لندرور از شرکت خودروسازی ب ام و نمود. شرکت جگوار لندرور در سال 2008 در پی خریداری جگوار و لندرور توسط گروه خودروسازی هندی تاتا موتورز راه اندازی شد و سپس برند رنجرور نیز با آنها ادغام شد.



مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: carmedya.com

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران