کد خبر : ۷۲۷۰
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
تکنولوژی جدید دوربین دید عقب فولکس واگن کاری می‌کند که حداقل بعد از دیدن آن برای اولین بار هیجان‌زده و متعجب شوید.
به گزارش خبرنگار خودروکار، استفاده از دوربین دید عقب، امروزه امری بسیار طبیعی و استاندارد در خودروها است اما ابتکار جدید فولکس واگن کاری کرده تا همین آپشن به نظر هیجان انگیز و جذاب بیاید. این شرکت قصد دارد تا در خودروهای جدید خود یک آپشن اضافه کند که دوربین دنده عقب زیر لوگوی فولکس واگن در قسمت عقب خودرو قرار بگیرد و هنگامی که راننده دنده را بر روی "R" یا همان دنده عقب قرار می‌دهد، لوگو کمی چرخیده و دوربین دنده عقب به صورت خودکار بیرون می‌آید.



این گزینه به صورت عادی بر روی تمامی خودرو‌ها نصب نمی‌شود و اگر بخواهید دوربین دید پشت در زیر لوگوی خودرو قرار بگیرد باید آن را سفارش دهید و طبیعتا هزینه‌ای اضافه‌تر پرداخت کنید.

فراموش نکنیم که دوربین دید عقب برای ایمنی بیشتر است، بنابراین کار با آن باید ساده و آسان باشد تا موجب حواس پرتی راننده نشود. این تکنولوژی جدید فولکس واگن هم از همین قانون طبعیت می‌کند؛ یعنی خودروهایی که دارای این آپشن هستند نیز تنها با قرار دادن دنده در حالت "R" یا همان دنده عقب، دوربین دنده عقب به صورت اتوماتیک از زیر لوگوی فولکس واگن بیرون آمده و تصویری از قسمت عقب ماشین بروی مانیتوری که در کنسول قرار دارد نشان می‌دهد تا راننده با دقت بیشتری بتواند حرکت کند.

این دوربین‌ها به ما کمک می‌کنند تا دید بهتری به هنگام پارک کردن و یا دنده عقب رفتن داشته باشیم و اگر بچه، شئ خارجی و یا هر چیز دیگری در مسیر حرکت ما قرار داشته باشد، هشدار می‌دهد.

هنوز مشخص نشده که خریداران برای سفارش این آپشن چقدر باید هزینه کنند.


گزارش از خبرنگار خودروکار، مازیار جعفریه

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران