کد خبر : ۸۱۳۵
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷
«خودروکار» گزارش می دهد؛
گروه خودروسازی PSA فرانسه به منظور افزایش فروش محصولات خود در خاور میانه و آفریقا دست به انتصابی جدید زده است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، گروه خودروسازی PSA به منظور بالا بردن درصد موفقیت استراتژی «Push to Pass» که به معنای «‌‌نهایت تلاش برای موفقیت» است، در بخش بازاریابی و فروش خود در خاور میانه و افریقا دست به انتصابی جدید زده است. در این انتصاب، «سمیر چرفان» هفته پیش و از تاریخ ۱ جولای به عنوان معاون ارشد بخش بازاریابی و فروش گروه خودروسازی PSA در خاورمیانه و افریقا منصوب شد.

طبق استراتژی «‌‌نهایت تلاش برای موفقیت»، فروش یک میلیون دستگاهی خودرو تا سال ۲۰۲۵ میلادی در خاورمیانه و افریقا هدف گذاری شده است و برند‌های اصلی این گروه خودروسازی یعنی پژو، سیتروئن و برند لاکچری DS را در برمی گیرد.



در متن معرفی و اعلام این انتصاب توسط شرکت PSA آمده است : «سمیر چرفان که سابقه ی 25 ساله در زمینه فعالیت های مرتبط با خودرو را داراست، پس از فارغ التحصیلی در رشته مهندسی پلی تکنیک در سال 1992، فعالیت خود برای شرکت پژو را آغاز و یازده سال نخست همکاری با پژو را در بخش های مختلف مدیریت و مهندسی خودرو گذراند. سپس به سمت مدیریت بخش خودروهای کلاس سدان و هاچ بک ارتقاء یافت. دو سال بعد در سمت مدیر فروش  نیسان در خاور میانه فعالیتش در صنعت خودرو را با شرکت نیسان ادامه داد که دوران فعالیت او در این سمت، افزایش فروش محصولات نیسان در بازار حوضه خلیج فارس و ترکیه را به دنبال داشت. سمیر چرفان حال با بازگشت به خانه ی نخست خود به عنوان معاون ارشد فروش در خاورمیانه و افریقا بدون شک موفقیت های زیادی در فروش محصولات را برای  PSA به ارمغان خواهد آورد.»

مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: otohaber.com.tr

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران