کد خبر : ۸۴۹
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸
لندروور خودروساز مطرح انگلیسی اولین تصاویر از مدل تماما جدید دیسکاوری خود را رسانه ای کرد.
به گزارش خبرنگار خودروکار؛ ین کمپانی از خودروی دیسکاوری 2017 خود به همراه مشخصات و جزئیات کامل در نمایشگاه اتوموبیل پاریس که   به زودی برپا خواهد شد، رونمایی خواهد کرد.

 طراحی این مدل برگرفنه ازمدل مفهومی این کمپانی تحت نام  Discovery Vision ، که در نمایشگاه 2014 نیویورک معرفی و رونمایی شد، و همچین Discovery Sport   می باشد. لندروور با این شاسی بلند جذاب 7 نفره ، قدم محکمی برای آینده خود بر خواهد داشت.

« گری مک گوورن » سرپرست تیم طراحی این خودرو در توصیف  این دیس.اوری جدید  که تحولی در suv  های بزرگ محسوب می شود افزود: « تیم طراحی و مهندسی لندروور، DNA مدل دیسکاوری را از نو بنا نهاده و با رضایت مندی بسیار بالا،  سری کاملا جدید و ممتازی از خودرو های SUV  را روانه بازار خواهد کرد.»

لندروور هنوز جزئیات و مشخصات فنی این SUV  جدید خود را  رسانه ای نکرده است و باید تا فرا رسیدن افتتاحیه نمایشگاه خودرو پاریس به انظار رونمایی کامل این خودروی SUV   شگفت انگیز نشست.

گمانه زنی ها حاکیست که کمپانی لندروور همچون مدل «دیسکاوری اسپورت»  که اولین وسیله نقلیه مجهز به برنامه ردیابی پیشرفته‌ی Tile است ، از این امکان در Land Rover Discovery 2017 نیز استفاده کند. برنامه ردیابی پیشرفته‌ی  Tile با پلتفرم‌های android و iOS سازگاری داشته و وسایل مهم را به‌وسیله بلوتوث ردیابی کرده و فقدان هرگونه شیء درون خودرو را به راننده گزارش می‌دهد.

حدس دیگر نیز در ارتباط با موتور خودرو است که با اینکه  به نظر میرسد یک موتور 2لیتری توربوشارژ 4 سیلندر ی با قدرت  240 اسب بخار قدرت کافی برای حرکت یک ماشین در این اندازه را تامین خواهد کرد،  اما برای مدل  جدی دیسکاوری، موتوری 3 لیتری توربوشارژ و 6 سیلندر V شکل و البته حتی  موتور توربو دیزل 6 سیلندر V شکل می تواند قدرت بیشتری به نسخه جدید ماشین دیسکاوری انتقال دهد.

ترجمه: فاضل سوری
منبع: :  otohaber.com.tr 
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران