کد خبر : ۹۳۷۲
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
سال 2017 میلادی پایانی بر تولید چهار خودرو محبوب داج وایپر، میتسوبیشی لنسر، آلفارومئو 4c و هوندا CRZ است و این خودروها مدل 2018 را به خود نمی‌بینند.
به گزارش خبرنگار خودروکار، رفته رفته به پایان سال 2017 میلادی نزدیک می‌شویم و می‌توان گفت امسال سال خوبی برای طرفداران برخی خودروها نبود چرا که ممکن است از طرفداران مدل‌های داج وایپر، میتسوبیشی لنسر، آلفارومئو 4c و هوندا CRZ باشند و شنیدن خبر وداع این خودروها از خط تولید زیاد به مذاقشان خوش نیامده باشد.

هفته‌ قبل بود که خبر وداع مدل داج وایبر در صدر اخبار خودرویی جهان قرار گرفت و این چهارمین خودرویی بود که دیگر در سال 2018 میلادی تولید نخواهد شد.



از دیگر وداع کننده‌های امسال می‌توان به یکی از دوست داشتنی‌ترین مدل‌های شرکت آلفارومئو یعنی مدل آلفا رومئو 4c آن هم به دلایل نامعلوم اشاره کرد.

همچنین شرکت میتسوبیشی ژاپن از توقف خط تولید نسخه Lancer Evo به دلیل ایده آل نبودن مصرف سوخت و مسائل زیست محیطی خبر داد و شرکت هوندا نیز خبر وداع با خودروی الهام گرفته‌ خود از مدل CRX را منتشر کرد تا هنوز چهار ماه مانده تا پایان سال، تعداد خودروهای مشهور وداع کننده با خط تولید به عدد چهار برسد.

تغییر شرایط بازار، مقوله مصرف سوخت و آلایندگی از دلایل عمده رخت بستن مدل‌های داج وایپر، میتسوبیشی لنسر، آلفارومئو 4c و هوندا CRZ از خط تولید است.







مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: milliyet.com.tr
انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران