کد خبر : ۱۷۷۰
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲
با شروع به نمایش گذاشتن موتورسیکلت الکتریکی "Sinister"، می توانیم از طراحی عجیب و خاص آن حدس بزنیم که موتور های الکتریکی در آینده به چه شکل خواهند بود.
به گزارش خبرنگار خودروکار؛ این ها همگی مدیون یک طراح آمریکایی به نام "مایکل کوهِن" است که تعدادی از چراغ های قرمز رنگ، تقریبا شبیه آن هایی که در قسمت عقب موتور ها به کار می رود را جایگزین چراغ های جلو کرده است. 

او قبلا هم طراحی هایی شبیه به همین انجام داده بود اما این اولین بار است که طراحیش تبدیل به واقعیت شده است. طراحی این مدل کمی وهم آلود است و کاری می کند تا بیشتر شبیه اسمی که برایش انتخاب کردند، Sinister (شیطانی)، به نظر بیاید. به دلیل ظاهر وهم انگیزش نمی توان مطمئن بود که بشود در شب بشود با این راند یا خیر. این موتورسیکلت دارای لاستیک های بسیار عجیبی برای چرخ های جلو و عقب نیز هست که هنگام راندن یک رد منحصر به فرد بر روی آسفالت خواهد گذاشت.



همانطور که از اسمش مشخص است "Sinister Electric Café Racer" طراحی چراغ های جلوی این موتورسیکلت دارای هماهنگی با اسمش است و همان معنی اسم را در ذهن بیننده تداعی می کند. انتظار می رود که بر اساس همین ظاهر و ویژگی های منحصر به فرد، افرادی خاص نیز این موتورسیکلت را خریداری و از آن استفاده کنند. 

اما این فرضیه وجود دارد که به دلیل طراحی خاصش شاید برای همیشه یک مدل مفهومی باقی بماند یا اینکه تغییرات اساسی پیش از تولید بر روی آن انجام شود. این موتور ترکیبی از طراحی معاصر و کلاسیک است. هنوز اطلاعاتی درباره ویژگی های موتور آن و سایر موارد در اختیار نداریم.




مازیار جعفریه
منبع: designboom.com
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران