کد خبر : ۸۵۰
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵
جدید ترین خبر ها از کمپانی آلمانی فولکس واگن حاکی از تولید محدود و البته انحصاری مدل جدید خودروی Golf R360S در سوئیس است.
به گزارش خبرنگار خودروکار؛ فولکس واگن در تولید این خودروی جدید، از سری خودرو های  گلف خود از طراحی خودروی  Volkswagen ABT   کمک های بسیاری گرفته است .

در زیر کاپوت این خودرو موتور توربوی 2 لیتری دارای 4 سیلندر و دارای قدرت تولید 360 اسب بخار  و گشتاور 360 نیوتون متر  قرار گرفته است. البته در ورژن استاندارد Golf R360S    موتور دارای قدرت 300 اسب بخاری  خواهد بود. این خودرو طی مدت تنها 4.7 ثانیه از سرعت 0 کیلومتر بر ساعت  به سرعت 100 کیلوکتر بر ساعت  می رسد و  با این آمار و ارقام  این خودروی هاچ بک فولکس واگن از نظر سرعت و قدرت  با خودوری Ford Focus RS برابری می کند. 

بدین ترتیب Golf R360S و Ford Focus RS هردو شتابی 4.7 ثانیه ای را دارا می باشند. و به اعتقاد کارشناسان گلف جدید حتی از این خودروی کمپانی فورد نیز سریع تر است.  حداکثر سرعت در این خودروی جمع و جور  وشیک فواکس واگن  265 کیلومتر بر ساعت  برآورد شده است. گیربکس 6 سرعته ی دستی و 7 سرعته ی اتوماتیک DSG گزینه های پیش رو برای خریداران این خودرو است. این گلف در دو مدل  معمولی  و  ویژه  به فروش خواهد رسید. Golf R360S  دارای  سامانه ی چهار چرخ محرِک  یا همان  4wd است.

در مدل استاندار، از نظر ظاهری  تفاوت هایی با مدل های دیگر کمپانی ها دیده می شود وآن برچسب های سفارشی سیاه رنگی است  که بروی کاپوت و کناره های ماشین نصب گردیده است. دیگرچیزی که جلب توجه می کند رینگ های خاص این خودروست.

از این خودرو تنها به تعداد 220 دستگاه تولید و در کشور سوئیس به فروش می رسد.  از این  شمار نیز 165 دستگاه آن hatchback و 55 دستگاه نیز در ورژن های دیگر خواهد بود.

همه اینها در حالی است که سوئیس فروش مدل های جدید خودروهای گازوئیلی فولکس واگن را ممنوع کرده است و این ممنوعیت  به خاطر رسوایی دستکاری در سیستم های نرم افزاری خودرو برای نشان دادن سطح آلودگی کمتر از سطح واقعی توسط این کمپانی آلمانی  است.

سوئیس یکی از کشورهایی است که قوانین محکم و سخت گیرانه‌ای دارد و حوزه خودرو نیز در این کشور دارای شرایط و قوانین خاص خود است. حال این کشور در اقدامی جالب، فروش محصولات دیزلی فولکس واگن که دارای استانداردهای روز اروپا نظیر EU5 هستند را به دلیل تولید بیش از حد گازهای گلخانه‌ای ممنوع کرده است. این ممنوعیت شامل ۱۸۰ هزار خودرو می‌شود.

به گزارش یورونیوز، رسوایی ، برای این شرکت بزرگ خودروسازی اروپایی دردسرساز شده است. این بحران به اعتبار فولکس واگن در زمینه تولید خودروهای خانوادگی پاک و سازگار با محیط زیست لطمه زده است.

ترجمه: فاضل سوری
منبع: otohaber.com.tr
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران