کد خبر : ۹۹۳۳
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
«خودروکار» از نمایشگاه خودرو فرانکفورت گزارش می‌دهد(32)؛
نمایشگاه بین المللی خودرو فرانکفورت سومین روز فعالیت خود را پشت سر می‌گذارد و تمامی شرکت‌ها با تمام توان پا به این گردهمایی گذاشته‌اند تا جدیدترین دستاوردها و مدل‌های جدید خود را به نمایش بگذارند.
به گزارش خبرنگار خودروکار، شصت و هفتمین نمایشگاه بین المللی خودرو فرانکفورت (IAA Cars 2017) از روز 12 سپتامبر رسما آغاز به کار کرد و تا به امروز مدل‌های جدید زیادی شامل کانسپت ها، فیس لیف ها و مدل های تازه متولد شده در این نمایشگاه معرفی شده‌اند.

نمایشگاه در حال برگزاری فرانکفورت، امسال پر بارتر از همیشه بوده و رکوردی جدید از خود به جای گذاشته است. به غیر از 9 شرکت مطرح پژو، فیات، جیپ، نیسان، آلفا رومئو، اینفینیتی، ولوو، میتسوبیشی و دی اس که از حضور در نمایشگاه امسال انصراف دادند، اکثر خودروسازان حضوری پررنگ در این گردهمایی دارند و بیش از 363 نوآوری از جانب 228 شرکت برتر دنیا در زمینه خودروسازی و صنایع مرتبط  به معرض نمایش گذاشته شده است تا رکورد نمایشگاه های قبلی شکسته شود.



اگرچه 20 درصد خودروهای موجود در بازار اروپا به شرکت‌های خودروسازی غایب در این نمایشگاه تعلق دارد اما بی تاثیری این غیبت‌ها از بزرگی نمایشگاه فرانکفورت در میان نمایشگاه‌های برتر خودرو در جهان حکایت دارد.

در نمایشگاه امسال توجه خودروسازان بیشتر بروی کلاس خودرویی اس یو وی (شاسی بلند) و کانسپت های بهره مند از تکنولوژی خودران متمرکز  بوده است و گواه آن نیز روی آوردن  خودروسازان به ساخت کراس اوور ها و به همراه آوردن خودروهای کانسپت به نمایشگاه فرانکفورت است.

شصت و هفتمین نمایشگاه خودرو فرانکفورت از تاریخ 12 تا 14 سپتامبر میزبان خبرنگاران بود و گشایش درها برای بازدید عمومی دیروز 14 سپتامبر صورت گرفت تا علاقه مندان به خودرو فرصتی 10 روزه برای بازدید از جدیدترین محصولات و تکنولوژی های روز دنیا را داشته باشند.







شایان ذکر است که نمایشگاه بین‌المللی خودرو فرانکفورت یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین نمایشگاه خودرو جهان است که هر 2 سال یک‌بار تحت سامان‌دهی انجمن صنعت خودروی آلمان برگزار می‌شود.


*شما می توانید فیلم مدل‌های حاضر در نمایشگاه فرانکفورت را از اینجا دانلود کنید.





مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: otomobilgazetesi.com
انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران