کد خبر : ۶۸۷۵
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱
نشست تخصصی مدیران ارتباط با مشتریان شرکت‌های خودروسازی، عرضه کننده و خدمات پس از فروش و نمایندگان شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران برگزار شد.
به گزارش خودروکار، سومین نشست تخصصی مدیران ارتباط با مشتریان عرضه کنندگان خودرو در اردیبهشت ماه با حضور سرپرست اداره کل ازریابی عملکرد و پاسخگوئی به شکایات وزارت صنعت، معدن و تجارت، مدیران ارتباط با مشتریان شرکت‌های خودروسازی، عرضه کننده و خدمات پس از فروش و نمایندگان شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران برگزار گردید.

در این نشست علیرضا محبوبی رئیس رسیدگی به شکایات خودرو شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ضمن تشریح فرآیند رسیدگی به شکایات در این شرکت، گزارشی در خصوص میزان رضایت شاکیان و زمان رسیدگی به شکایات در سال 1395 و مقایسه آن با سال 1394 ارائه نمود.
 
انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران