کد خبر : ۱۰۵۱۲
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
تقریبا اوایل ماه گذشته اشتباه ب ام و باعث شد که مدل 2019 X4 لو برود. خودرویی که با ظاهری متفاوت نسبت به اقوام پیش از خود قرار است وارد بازار شود. به تازگی تصاویر مدل M این خودرو که نمونه اسپرت‌تری است نیز لو رفته است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، پس از انتشار تصاویر از مدل استاندارد X4 همه منتظر یک نسخه M‌ بودند تا نهایت قدرت این خودرو را مشاهده کنند. حالا این انتظار به سر رسیده است چرا که به نظر می‌رسد ب ام و در حال کار بروی این پروژه بوده و تصاویری از آن به بیرون درز پیدا کرده است.

چهره خودرو از مقابل تا حدودی خشن‌تر شده چرا که ورودی های هوا برای خنک کردن موتور بزرگتر شده‌اند. همچنین یک اسپویلر کوچک در انتهای خودرو مشاهده می شود که تغییری جزئی نسبت به مدل استاندارد است. در ضمن وجود اگزوزهای بزرگ نشان دهنده حدس درست در مورد مدل این خودرو و احتمالا موتوری قدرتمند است.



با نگاه به کنار این خودرو شاهد ترمزهای دیسکی در چرخ‌های جلو و عقب خواهیم بود. همچنین به نسبت مدل استاندارد این خودرو کمی کاهش ارتفاع داشته است. البته به نظر می رسد ب ام و هنوز تصمیم درستی برای انتخاب لاستیک و رینگ نگرفته چرا که لاستیک‌های استفاده شده در این مدل پیش از این در سری X4 دیده نشده است.



با توجه به اخبار بدست آمده، ب ام و از موتور S58 در این مدل استفاده می کند. لازم به ذکر است که این موتور ۳ لیتری، ۶ سیلندر خطی با دو توربوشارژر تقویت می‌شود. قدرت این موتور حداقل 450 اسب بخار خواهد بود.



هنوز زمان دقیق رونمایی از این خودرو توسط ب ام و اعلام نشده اما این زمان خیلی دور نخواهد بود چرا که تولید مدل X4‌ جدید در آمریکا آغاز شده است و برای نیمه اول سال آینده میلادی روانه بازار خواهد شد.

مترجم خودروکار: محمد امین زمانی

منبع : motor1.com

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران